زهره خلیفه در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

کرونا دیگر بهانه‌ خوبی برای به انزوا بردن فوتبال بانوان نیست/ لیگ به تنهایی به تیم‌ ملی کمک نمی‌کند

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۸:۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۴۵۹۳
کرونا دیگر بهانه‌ خوبی برای به انزوا بردن فوتبال بانوان نیست/ لیگ به تنهایی به تیم‌ ملی کمک نمی‌کند
مربی فوتبال بانوان گفت: کرونا دیگر بهانه‌ خوبی برای به انزوا بردن فوتبال بانوان نیست.

به گزارش برنا؛ دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه به دبیران کل فدراسیون‌ها از اعلام آمادگی 34 تیم در مسابقات جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا 2022، که به میزبانی هند برگزار می‌شود، خبر داد. این خبر در حالی منتشر شده که در بین 34 تیم حاضر نام تیم‌ملی ایران هم به چشم می‌خورد، تیمی که در آخرین رنکینگ فیفا هیچ جایگاهی ندارد.

زهره خلیفه، مربی فوتبال، در این رابطه به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: متاسفانه تیم ملی ایران به دلیل نداشتن اردو و عدم حضور در مسابقات و تورنمت‌های بین‌المللی از رنک فیفا خارج شد و این مسئله بیشتر از همیشه ثابت کرد که مسئولین هیچ اهمیتی به فوتبال بانوان نمی‌دهند. در حال حاضر هم مسابقات جام ملت‌ها در پیش است قطعا همه ما دوست داریم که تیم‌ ملی را برای شرکت در این رویداد مهم آماده کنیم. در ابتدا به هر جهت کرونا مانع از برگزاری اردو و مسابقات می‌شد ولی واقعیت این است که الان صحبت کردن در این خصوص بیشتر شبیه به بهانه‌تراشی است. وقتی اسم‌مان در این لیست است بهتر است که از فرصت استفاده کنیم تا دوباره به رنک فیفا برگردیم.

او با اشاره به رقابت‌های لیگ برتر ادامه داد: در حال حاضر مسابقات لیگ در جریان است و بازیکنان با وجود کرونایی که همچنان در دنیا وجود دارد و ریشه‌کن نشده با انگیزه بازی می‌کنند. قطعا این لیگ در جهت آماده‌سازی ملی‌پوشان موثر خواهد بود ولی کافی نیست و باید برای تیم‌ ملی و اردوهای تدارکاتی برنامه داشته باشیم که امید می‌رود با تعیین تکلیف شدن وضعیت ریاست فدراسیون این مشکلات کمی مرتفع شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز