بلندپروازی‌های نفت مسجد سلیمان؛

تیمی که زمین تمرین ندارد اما در لیگ می‌درخشد!

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۵:۴۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۵۶۶۷
تیمی که زمین تمرین ندارد اما در لیگ می‌درخشد!
نفت مسجدسلیمان با کسب تساوی مقابل ذوب‌آهن در اصفهان به رده پنجم جدول رسید که رتبه بسیار خوبی برای این تیم جنوبی محسوب می‌شود.

به گزارش برنا؛ شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد نفت مسجد سلیمان در بین مدعیان لیگ بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. 

این تیم با وجود کمبود امکانات و این که حتی در هفته گذشته مشکل زمین تمرین داشت و همچنین پرداختی‌های محدود اما باز هم توانست عملکرد خوبی از خود نشان بدهد تا جایی که خودش را به پنجم جدول برساند.

از تارتار تا حسینی

این تیم با هدایت مهدی تارتار هم در فصل گذشته دهم جدول شد و امسال هم با هدایت سیدمجتبی حسینی شرایط خوبی دارد. حسینی حتی در ابتدای فصل به دلیل محرومیت نمی‌توانست از کنار خط بازیکنانش را هدایت کند اما با پایان محرومیت این کار را به خوبی انجام داد. 

جدال گوهری و کرمانشاهی 

احمد گوهری به عنوان دروازه‌بان ثابت نفت مسجد سلیمان در ابتدای فصل به میدان می‌رفت اما به دلیل محرومیتی که بخاطر طلبش به باشگاه سایپا برایش به وجود آمد نیمکت‌نشین شد و فرهاد کرمانشاهی به جای او بازی کرد ولی بعد از اتمام محرومیت گوهری هم همچنان کرمانشاهی درون دروازه می‌ایستد و عملکرد خوبی نیز داشته است. 

کم امتیاز در بیرون از خانه

نفت مسجد سلیمان تنها یک برد در بازی‌های خارج از خانه بدست آورده و بیشتر در خانه موفق بوده اما در پی این است در ادامه فصل بتواند در بازی‌های بیرون از خانه هم بدرخشد تا رتبه خوبش را حفظ کند.

نقطه اشتراک نفتی‌ها

صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان هر دو نقطه اشتراک دارند و آن‌هم بی‌پولی این دو تیم است و بارها مدیران این دو تیم از مسئولان استان و بالارتبه خواسته‌اند بداد تیم‌های نفتی برسند.

چهارگله نفتی‌ها

ساسان حسینی بازیکن چهارگله مسجد سلیمان است که امسال درخشش خوبی در این تیم داشته است. این بازیکن که در پارس جنوبی جم گل نزده بود توانست این موضوع را در نفت مسجدسلیمان جبران کند. 

تاثیرگذارهای تیم مسجد سلیمانی 

محمدمهدی محبی هم با دادن سه پاس گل و زدن یک گل از دیگر بازیکنان موثر این تیم است و در کنارش می‌توان به نیما انتظاری خوش تکنیک و مصطفی نائیچ‌پور، مدافع خوب این تیم، هم اشاره کرد. شاید اسامی این افراد زیاد بزرگ نباشد اما هر یک از آنها مثل یک ستاره رفتار کرده‌اند.

نفت مسجد سلیمان این هفته در یک مصاف حساس باید با استقلال دیدار کند و باید دید آیا می‌تواند باز هم شگفتی بیافریند و صدرنشین لیگ را از پیش‌رو بردارد یا خیر. 3

نظر شما