اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس می‌تواند به صدر برسد/ هیچ تیمی هنوز به ثبات کامل نرسیده است

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۶:۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۲۵۷۸۶
پرسپولیس می‌تواند به صدر برسد/ هیچ تیمی هنوز به ثبات کامل نرسیده است
پیشکسوت پرسپولیس اظهار امیدواری کرد تیم گل‌محمدی بتواند با عبور از سد آلومینیوم خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کند.

اسماعیل حلالی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس که یکی از تماشاگران دربی نونهالان بود، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به این دیدار اظهار داشت: دربی نونهالان را از نزدیک دیدم. باید بگویم  بازی‌ در سطح پایه‌ بازی‌هایی با کیفیت بالایی نیست و حتی برای این بازی‌ها در این سطح هم حساسیت‌هایی ایجاد شده و یک مقدار بیش از حد نتیجه‌گرایی برای تیم‌ها وجود دارد در صورتی که بازی‌های پایه باید بیشتر جنبه آموزشی و سازندگی برای تیم‌های رده سنی بالاتر باشد. ساختار بازی‌ها در لیگ پایه‌ها باید مدیریت شود و سرمایه‌هایی برای تیم‌های بزرگسالان به وجود بیاید.

این بازیکن اسبق پرسپولیس درخصوص ابتلای چهره‌های فوتبالی به بیماری کرونا گفت: این اتفاق، اتفاق تلخی بود و امیدوارم میناوند و انصاریان هرچه زودتر با سلامتی کامل از بیمارستان مرخص شوند و از همه مردم می‌خواهم برای سلامتی آنها دعا کنند. متاسفانه در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است مردم دچار عادی‌انگاری شده‌اند و پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند در صورتی که با حضور در بیمارستان‌ها مشخص می‌شود ویروس کرونا شوخی بردار نیست و انسان را از پا در می‌آورد.

او درخصوص لیگ برتر و شرایط تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها گفت: خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در لیگ هستیم که حضور بازیکنان جوان در بدنه تیم‌هاست اما نتیجه‌گرایی در تیم‌ها زیاد شده و این موضوع سبب شده کیفیت بازی‌ها پائین بیاید.

حلالی درمورد مدعیان قهرمانی در لیگ بیستم تصریح کرد: درمورد مدعیان قهرمانی از حالا نمی‌توان حرف زد. اصل اول برای این که تیمی بتواند مدعی باشد این است که تیمی ثبات داشته باشد ولی در حال حاضر هیچ تیمی ثبات لازم و کافی را برای این که بتوان گفت تیم مدعی است را ندارد.  

بازیکن اسبق سرخ‌پوشان درخصوص بازی پرسپولیس برابر آلومینیوم اظهار داشت: به اعتقاد من بازی سختی پیش روی پرسپولیس است چراکه آلومینیوم انگیزه زیادی برای این دیدار دارد. البته باید این نکته را یادآور شوم که پیروزی پرسپولیس برابر فولاد روحیه تیم گل‌محمدی را خیلی بالا برده و این روحیه می‌تواند باعث موفقیت پرسپولیس در این دیدار شود. پرسپولیس برای این دیدار در غیاب مدافعانش کمی مشکل دارد اما ان‌شاءالله نفرات جایگزین بتوانند این موضوع را بی‌اثر کرده و پرسپولیس با برد برابر آلومینیوم آرام آرام به بالای جدول برسد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز