هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال؛

تعقیب و گریز در صدر جدول

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۲۵۸۰۴
تعقیب و گریز در صدر جدول
هفته دوازدهم لیگ برتر امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش برنا؛ هفته دوازدهم لیگ برتر با برگزاری 2 دیدار به پایان می‌رسد. در آخرین دیدارهای این هفته ماشین سازی تبریز میزبان فولاد خوزستان است و صنعت‌نفت آبادان از سپاهان اصفهان پذیرایی می‌کند.

ماشین‌سازی تبریز- فولاد خوزستان

فولاد هفته گذشته شکست سختی مقابل پرسپولیس متحمل شد. فولادی‌ها که خود را جزو مدعیان قهرمانی می‌دانند در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفتند و نتوانستند در بین بالانشین‌ها جایی پیدا کنند. فولاد در حال حاضر با 15 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و جواد نکونام انتظارات را برآورده نکرده است. تیم او امروز در تبریز میهمان ماشین‌سازی است.

ماشین‌سازی که با 4 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته برای رسیدن به شرایط بهتر به برد در این بازی نیاز دارد اما فولادی‌ها هم امیدوارند بتوانند با 3 امتیاز این بازی به شرایط خود در جدول سروسامان دهند.

صنعت نفت آبادان- سپاهان اصفهان

بازی 2 تیم صنعت‌نفت و سپاهان جدال تیم‌های بالانشین جدول است. صنعت نفت با 21 امتیاز و یک بازی کمتر از استقلال در رده دوم قرار دارد و سپاهان هم در تعقیب این تیم با 19 امتیاز تیم سوم جدول است.

صنعت‌نفت که در تعقیب و گریز با استقلال است برای رسیدن به صدر جدول نیاز به پیروزی مقابل سپاهان دارد. شاگردان محرم نویدکیا هفته پیش پیکان را شکست دادند و برای اینکه جایگاه خود را در بالای جدول محکم‌تر کنند در این بازی خارج از خانه به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند. 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز