آلومینیوم اراک ۲- پرسپولیس تهران یک

پیروزی بزرگ آلومینیوم/ خطیبی، صفر پرسپولیس را پاک کرد

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۲۶۳۵۶
پیروزی بزرگ آلومینیوم/ خطیبی، صفر پرسپولیس را پاک کرد
تیم فوتبال پرسپولیس نخستین باخت خود را متحمل شد.

به گزارش برنا؛ دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران از ساعت 15 امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف هم رفتند و شاگردان رسول خطیبی با حساب 2 بر یک مقابل قرمزپوشان به پیروزی رسیدند تا نخستین شکست پرسپولیس در لیگ بیستم رقم بخورد.

در دقیقه 4 ضربه مهدی عبدی به شکل خطرناکی از کنار دروازه آلومینیوم راهی اوت شد. در دقیقه 7 کمال کامیابی‌نیا با ضربه سر دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد. این گل روی سانتر زیبای احمد نورالهی به دست آمد. در دقیقه 9 بازیکنان آلومینیوم صاحب موقعیت خوبی شدند اما کمک داور اول بازی به نشانه آفساید پرچم خود را بالای سر برد. در دقیقه 14 تیم آلومینیوم صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه حسینی مهاجم این تیم را حامد لک مهار کرد. در دقیقه 15 پاس پهلوان به عبدی رسید اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه تیم اراکی پیدا نکرد. در دقیقه 19 امید سینگ سانتری را روی دروازه سرخ‌پوشان ارسال کرد و شاهین توکلی با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. در دقیقه 27 مربی دروازه‌بانان تیم آلومینیوم از داور بازی کارت زرد گرفت. دقیقه 30 حامد پاکدل با ضربه سر دروازه پرسپولیس را به زیبایی برای دومین بار باز کرد. در دقیقه 40 ضربه سر وحید امیری از کنار دروازه آلومینیوم اراک راهی اوت شد و در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول به اتمام برسد.

345

در نیمه دوم پرسپولیس برای جبران نتیجه هجومی شد. گل‌محمدی، امید عالیشاه را به جای احسان پهلوان وارد زمین کرد تا بر قدرت خط حمله این تیم اضافه شود. در دقیقه 58 سیامک نعمتی موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما شوت محکم او از درون محوطه جریمه آلومینیوم را حسین پورحمیدی دروازه‌بان این تیم به کرنر فرستاد. در دقیقه 83 این مسابقه، پورحمیدی یکبار دیگر خوش درخشید و موقعیت خوب احمد نورالهی را درون محوطه شش قدم آلومینیوم مهار کرد تا دروازه تیمش را از دریافت گل تساوی بسته نگه دارد. در ادامه تلاش شاگردان گل‌محمدی برای به ثمر رساندن یک گل دیگر بی‌ثمر ماند و بازی با نتیجه 2 بر یک به سود آلومینیوم تمام شد تا اولین باخت پرسپولیس توسط شاگردان رسول خطیبی به ثبت برسد.

داور: وحید کاظمی

کمک‌ها: محمد عطایی و علی احمدی

کارت زرد: اسماعیل شریفات، حامد پاکدل و حسین پورحمیدی از آلومینیوم و حامد لک- کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده (86-میثم مجیدی)، سیدمهدی حسینی، امید سینگ (86-جابر انصاری)، میثم آقایی (64-امیر نوری)، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل شریفات (75-میرمحمد قریشی)، حامد پاکدل (86-محمد علی‌نژاد) و مصطفی احمدی

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، احسان حسینی، مهدی شیری، سیامک نعمتی، سعید آقایی (85-علی شجاعی)، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان (57-امید عالیشاه)، احمد نورالهی، وحید امیری (73-آرمان رمضانی) و مهدی عبدی (73-محمدمهدی مهدی‌خانی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز