اتفاقات مهم ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

حمایت قاطعانه مددی از فکری/ سیدجلال، ستاره‌ای برای تمام فصول/ رحمان به ۱۴۰۰ نرسید!

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۵:۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۳۵۲۸۹
حمایت قاطعانه مددی از فکری/ سیدجلال، ستاره‌ای برای تمام فصول/ رحمان به ۱۴۰۰ نرسید!
کاپیتان 39 ساله تیم پرسپولیس بعد از گلزنی مقابل تراکتور تبریز در دیدار با مس رفسنجان هم موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: پرسپولیس تهران

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل تراکتور در تبریز، توانست تیم مس رفسنجان را با یک گل در ورزشگاه آزادی شکست بدهد تا 24 امتیازی شود و خودش را به عنوان مدعی در میان تیم‌های بالانشین لیگ برتر معرفی کند.

دیدار تیم های پرسپولیس تهران-مس رفسنجان

بازنده هفته: ذوب‌آهن اصفهان

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که شرایط خوبی در جدول رده‌بندی ندارد، در دربی اصفهان با نتیجه 3 بر یک مغلوب سپاهان شد تا کار سفیدپوشان در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال دشوارتر شود. این تیم با یازده امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

500

ستاره هفته: سیدجلال حسینی

سیدجلال حسینی، کاپیتان 39 ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران، بعد از گلزنی مقابل تراکتور تبریز در دیدار با مس رفسنجان هم موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند تا باعث شادمانی کادر فنی و هواداران شود و نشان دهد که سن فقط یک عدد است.

دیدار تیم های پرسپولیس تهران-مس رفسنجان

چیپ هفته: مهدی قایدی

مهدی قایدی، ستاره تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با نساجی مازندران عملکرد نسبتا خوبی داشت، ضربه پنالتی خود را به صورت چیپ زد اما تبدیل به گل نشد تا این فرصت مناسب رای مهاجم آبی‌پوشان از دست برود.

523

اخراج هفته: رحمان رضایی

رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، بعد از کسب نتایج ضعیف به همراه تیمش با دستور مدیریت باشگاه از هدایت ذوب‌آهن برکنار شد تا نتواند سفیدپوشان دیار زاینده‌رود را در ادامه مسابقات همراهی کند.

503

گلزن هفته: مهدی طارمی

تیم فوتبال پورتو در هفته هجدهم لیگ پرتغال برابر براگا قرار گرفت که این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید. مهدی طارمی که در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت گل دوم تیمش را به نام خود ثبت کرد. همچنین بازیکن اسبق پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ پرتغال برگزیده شد.

501

حامی هفته: احمد مددی

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، بعد از دیدار این تیم برابر نساجی مازندران، جلسه‌ای با محمود فکری، سرمربی آبی‌پوشان، برگزار و حمایت قاطعانه خود را از فکری در ادامه مسابقات پیش‌رو اعلام کرد. استقلال با 26 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و امیدوار است قهرمان نیم فصل شود.

54

پیشنهاد هفته: لیگ برتر فوتبال

هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای شنبه و یکشنبه پیگیری می‌شود. در حساسترین بازی دو تیم سپاهان و استقلال در اصفهان به میدان می‌روند و پرسپولیس هم میزبان پیکان خواهد بود.

85

 

نظر شما