اتفاقات مهم ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

اقدام جنجالی و منشوری یک ستاره/ روز غم‌انگیز در ورزشگاه آزادی/ قعرنشین لیگ طلسم‌شکنی کرد!

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۳۸۶۱۷
اقدام جنجالی و منشوری یک ستاره/ روز غم‌انگیز در ورزشگاه آزادی/ قعرنشین لیگ طلسم‌شکنی کرد!
عصر روز سه‌شنبه دیدار دوستانه به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و تیم فوتبال منتخب سرخابی با حساب 3 بر 2 برابر منتخب تیم ملی 1998 به برتری رسید.

به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: سپاهان اصفهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه نقش‌جهان پذیرای استقلال تهران بود و توانست حریف خود را با 2 گل شکست بدهد تا 28 امتیازی شود و جای آبی‌پوشان را در صدر جدول بگیرد. سجاد شهباززاده و سروش رفیعی گلزنان این مسابقه بودند.

دیدار+شهرآورد+اصفهان

بازنده هفته: استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال تهران که تا قبل از دیدار با سپاهان اصفهان در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت، با قبول شکست مقابل زردپوشان دیار زاینده‌رود صدر جدول را از دست داد. آبی‌پوشان پایتخت امیدوار هستند در ادامه مسابقات پیش‌رو بتوانند دوباره صدرنشین لیگ بیستم شوند.

501

سرمربی هفته: محرم نویدکیا

محرم نویدکیا، سرمربی جوان سپاهان اصفهان که شروع چندان خوبی در لیگ برتر به همراه تیمش نداشت، بعد از پیروزی زردپوشان مقابل استقلال تهران، صدرنشین جدول رده‌بندی شدند. نویدکیا امیدوار است که بازیکنان تیمش به روند خوب ادامه بدهند و چزو مدعیان باقی بمانند.

504

پوکر هفته: پرسپولیس تهران

تیم فوتبال پرسپولیس تهران که از 10 بازی ابتدایی خود در لیگ برتر تنها موفق به کسب 15 امتیاز شده بود، توانست در 4 دیدار متوالی برابر تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، تراکتور تبریز، مس رفسنجان و پیکان تهران به پیروزی برسد تا 27 امتیازی شود و در رده دوم قرار بگیرد. پرسپولیس در صورت کسب یک تساوی مقابل گل‌گهر سیرجان به عنوان قهرمان نیم فصل معرفی خواهد شد.

500

گل هفته: حمید بوحمدان

تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر، میهمان سایپا تهران بود و توانست حریف خود را با حساب 2 بر یک شکست بدهد تا بعد از چند هفته طعم شیرین برد را بچشد. در این رقابت، حمید بوحمدان، بازیکن تراکتور با شوتی تماشایی و از فاصله‌ای دور دروازه سایپا را باز کرد تا یاد گل کریم باقری در بازی پرسپولیس و استقلال در سال 88 را زنده کند.

508

چهره هفته: گادوین منشا

گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که در بازی با نساجی مازندران موفق شد گلزنی کند، بعد از آن خوشحالی جنجالی و منشوری انجام داد که این اقدام او سبب شد حاشیه‌های زیادی را به وجود بیاورد و با محرومیت مواجه شود.

502

طلسم‌شکنی هفته: ماشین‌سازی تبریز

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور میزبان صنعت‌نفت آبادان بود و موفق شد با یک گل به پیروزی برسد تا اولین برد خود را در آخرین هفته لیگ بیستم به دست آورد. سیروس صادقیان در دقایق پایانی گل برتری ماشین‌سازی را به ثمر رساند.

501

یادبود هفته: انصاریان و میناوند

عصر روز سه‌شنبه دیدار دوستانه به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و تیم فوتبال منتخب سرخابی با حساب 3 بر 2 برابر منتخب تیم ملی 1998 به برتری رسید. در این دیدار گل تماشایی علی کریمی به منتخب تیم ملی اتفاق جالبی بود و بازیکن اسبق پرسپولیس آمادگی خود را به رخ کشید.

503

پیشنهاد هفته: لیگ برتر فوتبال

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای پنجم و ششم اسفند برگزار خواهد شد. روز سه‌شنبه تیم استقلال تهران میهمان مس رفسنجان است و روز چهارشنبه تیم پرسپولیس تهران در استادیوم آزادی میزبان سایپا تهران خواهد بود.

در حاشیه دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان - استقلال

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز