مسعود ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم شوک وارد شده مثبت باشد/ همه چیز از بازی با فولاد شروع شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۵:۳۰:۲۶
کد خبر: ۱۱۳۹۰۱۰
امیدوارم شوک وارد شده مثبت باشد/ همه چیز از بازی با فولاد شروع شد
بازیکن باتجربه ذوب‌آهن امیدوار است این تیم با تغییر و تحولات جدید در نیم فصل دوم نتیجه بگیرد.

مسعود ابراهیم‌زاده، مدافع تیم ذوب‌آهن اصفهان، در مورد حضور سیدمجتبی حسینی به‌عنوان سرمربی جدید ذوبی‌ها به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: به‌هرحال در این چند وقت ما هم منتظر بودیم هر چه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود. از زحمات رحمان رضایی برای این تیم ممنون هستیم و به آقای مجتبی حسینی خوشامد می‌گوئیم. امیدواریم این تغییرات شوک مثبتی برای تیم ریشه‌دار ذوب‌آهن باشد و ما بتوانیم جایگاه اصلی خودمان را در لیگ پیدا کنیم. 

این بازیکن در مورد فصل نقل و انتقالات و اینکه ذوب‌آهن نیاز به تغییرات دارد یا خیر؟ ادامه داد: به‌هرحال من به عنوان بازیکن در این باره نظری ندهم زیرا سرمربی و مسئولان باشگاه تصمیم گیرنده هستند. ولی چیزی که واضح و روشن است این است که هر تیم برای پیشرفت در نیم فصل دوم نیاز به تقویت دارد. 

او در مورد دیدار با فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است ولی ما خاطره خوشی از دیدار با این تیم در نیم فصل اول نداریم زیرا تمام اتفاقات از همان بازی شروع شد و قطعا ما نیز در صدد جبران هستیم. 

ابراهیم‌زاده در پایان در مورد اینکه ذوب‌آهن با شرایط حال حاضر در لیگ می ماند یا خیر؟ گفت: خودتان می‌دانید که ذوب‌آهن تیم ریشه‌دار و خوبی است. امسال هم ما واقعا بدشانسی آوردیم وگرنه نوع بازی‌مان نشان از قدرت ما دارد. امیدوارم همان‌طور که در بالا گفتم تغییرات مثبت باشد که قطعا همین‌طور خواهد شد و ان‌شاءالله زیر نظر آقای حسینی و بازیکنانی که احتمالا جذب خواهیم کرد بتوانیم به جایگاهی که در شان ما هست برسیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز