تقدیر رئیس فدراسیون کشتی از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک؛

دبیر: توجه مسئولین عالی رتبه ورزش به ورزش اول کشور، باعث موفقیت تیم ملی کشتی می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۲:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۹۰۲۴
دبیر: توجه مسئولین عالی رتبه ورزش به ورزش اول کشور، باعث موفقیت تیم ملی کشتی می‌شود
رییس فدراسیون کشتی با تاکید بر حمایت های سلطانی فر و صالحی امیری گفت: توجه مسئولان عالی رتبه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از ورزش اول کشور باعث رشد و موفقیت فدراسیون و تیم ملی کشتی می شود.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا دبیر، در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک، آسیایی و پارآسیایی که با حضور دکتر سلطانی فر و دکتر صالحی امیری برگزار شد، وضعیت ملی‌پوشان آزاد و فرنگی و نحوه برگزاری اردوها را تشریح کرد.

او همچنین در این جلسه با قدردانی از حمایت های مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اظهار داشت: در ابتدا از دکتر سلطانی فر بسیار سپاسگزارم که مانند یک برادر برای شنیدن مشکلات ما وقت می گذارد و دلسوزانه برای موفقیت ورزش کشور تمامی تلاش خود را به کار می برد.

علیرضا دبیر افزود: از دکتر صالحی امیری و دکتر علی نژاد نیز که مکرر پیگیر موضوعات کشتی هستند و با بازدید از اردوها در جریان امورملی پوشان قرار می گیرند، همچنین دکتر سجادی و پیمان فخری تشکر می کنم.

او تاکید کرد: قطعا توجه مسئولین عالی رتبه وزارت ورزش و جوانان از ورزش اول کشور باعث می شود که در المپیک توکیو و دیگر رویدادهای پیش‌رو نتیجه دلخواه را کسب کنیم و بازهم شاهد اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی باشیم.

دبیر درباره وضعیت کشتی گیران حاضر در اردوی تیم ملی اظهار داشت: 94 کشتی گیر به طور هم زمان در اردو به سر می برند که حضور این تعداد تا کنون بی سابقه بوده است. همه کشتی گیران و حریفان تمرینی به همراه کادر فنی در قرنطینه به سر می برند و اجازه خروج از مجموعه را ندارند.

دبیر با اشاره به کسب سهمیه المپیک توکیو از سوی کشتی گیران آزاد و فرنگی گفت: تا کنون در 6 وزن سهمیه گرفته ایم. 6 سهمیه دیگر باقی مانده که تصور می کنم از این تعداد، 4 سهمیه را از آسیا کسب خواهیم کرد. ضمن این که با برنامه ریزی های صورت گرفته مسابقات انتخابی تیم ملی را به شکل قانونمند برگزار می کنیم.

رییس فدراسیون کشتی تصریح کرد: حضور دکتر سلطانی فر و دکتر صالحی امیری و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در اردوهای کشتی باعث روحیه بخشی و انگیزه بیشتر برای ملی پوشان حاضر در اردو می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز