عبدالحمید احمدی:

هواداران بزرگترین سرمایه ورزش هستند

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۶:۰۵:۲۱
کد خبر: ۱۱۳۹۰۲۹
هواداران بزرگترین سرمایه ورزش هستند
معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در نشست هم اندیشی هیات مدیره جمعیت هواداران فوتبال گفت: هواداران ارزش برند یک باشگاه را ارتقا می دهند و بزرگترین سرمایه ورزش هستند.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید عبدالحمید احمدی با بیان این مطلب افزود: معتقدیم با مشخص شدن جایگاه و فعالیت کانون های هواداری در باشگاه ها، مدیریت امور و انسجام لازم در این زمینه، مسائل و مشکلاتی که هواداران محترم ورزش دارند، مرتفع خواهد شد. هواداران ظرفیت ارزشمندی برای ورزش هستند.

او هواداران را بزرگترین سرمایه ورزش دانست و تاکید کرد: هواداران ارزش برند یک باشگاه را ارتقا می دهند و بزرگترین سرمایه ورزش هستند. در کنار بازیکنان، مربیان و کادر فنی، هواداران می توانند نقش مهم و تاثیرگذاری در موفقیت باشگاه داشته و پشتوانه ای موثر برای تیم های ورزشی باشند و این مسئله، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

احمدی با اشاره به احترام باشگاه های بزرگ فوتبال دنیا به هواداران اظهار داشت: باشگاه های بزرگ برای جذب و ماندگاری حتی یک هوادار برنامه دارند و در ایران نیز باید اهمیت موضوع هواداری را در سطح سایر مواردی که ارزش باشگاه را تعیین می کنند قرار دهیم.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: در مجموعه وزارتخانه اعتقاد ما این بوده که کانون های هواداری باید اصالت و جایگاه واقعی خود را پیدا کنند و در این راستا معاونت فرهنگی در باشگاه ها تشکیل و مسئولیت هواداران به این معاونت سپرده شد. امیدوارم در دوره جدید ریاست فدراسیون فوتبال مسئله هواداری بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

او با بیان اینکه در رویدادهای ملی مسئله ویژه ای در حوزه هواداری نداریم، تصریح کرد: هواداران در حمایت از تیم محبوب خود نقشی تاثیرگذار دارند، بنابراین باشگاه ها می بایست در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهند.

احمدی گفت: کاری که به صورت مستقیم با مردم ارتباط دارد، باید توسط خود مردم پیش رود و وزارت ورزش و جوانان نیز حمایت و همراهی لازم را در این زمینه خواهد داشت.

شایان ذکر است در این نشست، احکام اعضای هیات مدیره جمعیت هواداران فوتبال توسط معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اعطا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز