گل‌گهر سیرجان- پرسپولیس تهران

پرش سه گام تا صدر/ قهرمانی نیم فصل در یک قدمی تیم گل‌محمدی

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۹۴۱۵
پرش سه گام تا صدر/ قهرمانی نیم فصل در یک قدمی تیم  گل‌محمدی
در ایستگاه پایانی پرسپولیس در مسیر لیگ بیستم در دور رفت امروز شاهد تقابلی ویژه در سیرجان هستیم، دیداری که بازی معوقه‌ای از هفته دهم لیگ برتر است و بین شاگردان امیر قلعه‌نویی و یاران یحیی گل‌محمدی برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ درآخرین بازی از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیستم امروز شاهد برگزاری دیدار مهمی در سیرجان هستیم تا با انجام این دیدار پرونده بازی‌های لیگ برتری‌ها در دور رفت لیگ برتر بسته شود و تکلیف تیم قهرمان نیم فصل نیز مشخص شود.

گل‌گهر و پرسپولیس طبق برنامه قرار بود در هفته دهم لیگ برتر روبروی هم قرار بگیرند اما حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث تعویق چند بازی این تیم از جمله جدالش برابر گل گهر شد تا طبق برنامه‌ای که از سوی مسئولان سازمان لیگ اعلام شد، بازی حساس این دو تیم به پایان نیم فصل و اولین روز از اسفندماه 1399 موکول شود.

پرسپولیسی‌ها با تداوم روند رو به رشد خود در دیدارهای اخیرشان، در برابر پیکان نیز موفق یه کسب پیروزی شدند تا با توجه به این نتیجه و نتایجی که در بازی‌های حریفان بالای جدولی رخ داد، شاگردان گل‌محمدی با کسب 27 امتیاز در یک قدمی صدر و سپاهان قرار گرفته و با انگیزه ویژه‌ای برای بازی معوقه خود آماده شود. اگرچه تساوی برابر گل‌گهر هم می‌تواند پرسپولیس را به صدر برساند اما تمام هم و غم شاگردان یحیی کسب پیروزی برابر حریف آخر خود در نیم فصل اول لیگ بیستم است تا با 30 امتیاز موفق شود صدرنشینی قاطعانه‌تری را به دست آورد.

پرسپولیسی‌ها در حالی برای دیدار برابر گل‌گهر راهی سیرجان شده‌اند که شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب 22 امتیاز از 14 بازی قبلی خود در حاضر در سکوی ششم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند، سیرجانی‌ها در حالی برای جدال برابر پرسپولیس مهیا می‌شوند که در بازی قبلی خود در قائمشهر برابر نساجی به پیروزی دو بر یک رسیدند، بردی که شادی آن با توجه به شادی گل عجیب و منشوری گادوین منشا دیری نپایید و با محرومیت این مهاجم گل‌گهری‌ها از یاد سیرجانی‌ها رفت!

بدون شک و بدون توجه حساسیت‌های جدولی این دیدار برای این دو تیم، تقابل امیر قلعه‌نویی برابر پرسپولیس  نقطه عطف این بازی مهم محسوب می‌شد، جدالی که همواره در سال‌های اخیر جالب توجه و جذاب بوده است. شاید جالب باشد بدانید که  امیر  قلعه‌نویی تا قبل از بازی امروز برابر سرخ‌های تهرانی ۳۲ بار با تیم‌های مختلف از جمله استقلال اهواز، برق تهران، استقلال، مس کرمان، سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس قرار گرفته که حاصل  این تقابل‌های همیشه جذاب و تماشایی ۶ پیروزی برای پرسپولیس، ۹ برد برای قلعه‌نویی و ۱۷ تساوی بوده تا آمار ویژه این تقابل‌های پرتعداد هم جالب توجه باشد.

پرسپولیس با تکیه بر توان فنی بازیکنانش و روحیه‌ای که پیروزی های اخیر برای اعضای  این تیم ایجاد کرده است امروز درحالی باید برابرگل گهر به میدان برود که برخلاف چند هفته اخیر، دست کادر فنی سرخ‌ها برای چیدن ترکیب ایده‌آلش در این دیدار باز است و پس از هفته‌ها بدون محروم و مصدوم برابر گل‌گهری قرار می‌گیرد که گادوین منشا و محسن کریمی را به ترتیب به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد.

پرسپولیس تا صدر فاصله این ندارد و با پیروزی سیرجان با پرشی سه گام می‌تواند قاطعانه قهرمانی در نیم فصل را به نام خود به ثبت برساند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز