رئیس هیئت کشتی استان ایلام:

سفر رئیس فدراسیون کشتی به ایلام دستاوردهای بزرگی داشت

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۳:۳۹
کد خبر: ۱۱۳۹۹۳۰
سفر رئیس فدراسیون کشتی به ایلام دستاوردهای بزرگی داشت
رئیس هیئت کشتی استان ایلام گفت: سفر علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به ایلام برای کشتی استان دستاوردهای بزرگی داشت و باعث تغییر نگاه مسئولان استان به ورزش کشتی شد‌.

به گزارش برنا، عبدالجبار حیدرزاده عنوان کرد:  علیرضا دبیر در این سفر دو روزه با سرپرست استانداری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شهردار، مدیر کل آموزش و پرورش و روُسای هیئت های کشتی شهرستان ها و مربیان فعال کشتی استان دیدار و گفتگو کرد.

وی در ادامه افزود: در دیدار رئیس فدراسیون کشتی با مسئولان، اعتبارات خوبی برای کشتی ایلام در نظر گرفته شد که به امید خدا در آینده در اختیار هیئت کشتی استان قرار خواهد گرفت.

رئیس هیئت کشتی ایلام با اشاره به اهمیت بحث تبلیغات و توجه رسانه ها به ورزش ملی اظهار داشت: با پیگیری های علیرضا دبیر و قول مساعد صدا و سیمای استان، به زودی برای ایجاد برنامه تلویزیونی با موضوع کشتی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

حیدرزاده گفت: همچنین برنامه ها و تفاهم نامه های مشترک با سپاه پاسداران و آموزش و پرورش برای توسعه ورزش کشتی در استان در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات کشتی استان  نبود وسیله نقلیه  بود که با پیگیری و مساعد فدراسیون کشتی، مسئولان و بخش خصوصی به زودی یک دستگاه وسیله نقلیه برای هیئت کشتی استان خریداری خواهد شد تا در اعزام های تیمی به مسابقات کشوری مشکلی نداشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز