اصغر مازیار:

نتایج خوب پرسپولیس به دلیل عملکرد خوب کادر فنی آن است

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۰۰۵۲
نتایج خوب پرسپولیس به دلیل عملکرد خوب کادر فنی آن است
برنامه "صبح و ورزش" شنبه 2 اسفند با اصغر مازیار، کارشناس فوتبال درباره لیگ برتر فوتبال کشور و عامل صدرنشینی تیم پرسپولیس گفتگویی انجام داد.

به گزارش برنا، اصغر مازیار، کارشناس فوتبال، در پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث صدرنشینی تیم پرسپولیس شد، گفت: تیمی که برای قهرمانی آسیا آماده می شود، حتماً شرایط تمریناتش طوری است که هماهنگی در تیم خودش را نشان می دهد. وقتی نتایج اول فصل باشگاه پرسپولیس را نگاه می کردیم، متوجه می شدیم این جانب احتیاط رعایت می شود و اولویتشان مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا بود؛ اما بعد که تمام شد همه تمرکزشان روی این رقابتها آمد.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم نکته خوبی که در پرسپولیس توانست تداوم حرکتی را نشان دهد، عملکرد خوب کادر فنی بود. بعد از قضیه ای که با مدیرعامل داشتند، یک مقدار اسیر حاشیه شدند؛ اما سریع از آن خارج شدند؛ تمام فکر و ذکر خود را برای کارهای فنی گذاشتند و بیش از حد به قضیه دامن زده نشد. این یکی از اصلی ترین عواملی بود که پرسپولیس توانست نتیجه بگیرد. البته نباید از عدم نتیجه گیری حریفان غافل شویم.

مازیار نیز در پاسخ به این پرسش که به اعتقاد شما فاصله کم امتیازات تیم ها، نیم فصل دوم جذابتری را نوید می دهد یا خیر، تصریح کرد: من فکر می کنم همین اختلاف امتیازهای کم باقی بماند؛ مگر اینکه تیم ها در نیم فصل بتوانند بازیکنان مناسبی بگیرند.

وی افزود: سپاهان به مرور به حرکت مثبت خود برگشته است. استقلال اگر بتواند مسائل حاشیه ای را دور کند، از لحاظ بازیکن مهره های خوبی دارد. من فکر می کنم رقابت نزدیک می تواند تا آخر فصل ادامه پیدا کند و این اتفاق لیگ ما را جذابتر خواهد کرد.

این برنامه صبح و ورزش، با اجرای خواجه وند و با کارشناسی خسرو والی زاده روی آنتن رفت. برنامه صبح و ورزش ساعت ۷:۱۰ هر روز به جز جمعه ها به مدت 80 دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز