نتایج تیم‌های پایه در هفته‌ای که گذشت؛

۲ تساوی و ۲ شکست برای پرسپولیس ثبت شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۸:۰۱
کد خبر: ۱۱۴۰۳۲۹
۲ تساوی و ۲ شکست برای پرسپولیس ثبت شد
دیدارهای این هفته تیم‌های پایه با 2 تساوی برای تیم‌های امید و نوجوانان و 2 شکست برای تیم‌های جوانان و نونهالان به پایان رسید.

به گزارش برنا، سرخپوشان امید این هفته در یک دیدار خانگی برابر نیروی زمینی به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند تا با 15 امتیاز از 11 مسابقه در مکان نهم جدول قرار بگیرند. نیروی زمینی هم با این تساوی در کورس بالانشین‌ها، عقب افتاد. گل سرخپوشان را در این دیدار، محمد عمری به ثمررساند تا 6 گله شود و در ردیف چهارم بهترین گلزنان امید تهران قرار بگیرد.

محمدرضا مسلمی جاوید، عارف محمد علیپور، علی زنجانی، شهاب الدین دهقانیان، محمد مهدی شهپری، امیر محمد یوسفی گلخواه، محمد دهقان‌نژاد، محمد عمری، سید پوریا میرایی، ابوالفضل سلیمانی، علی جودکی، مهران مهابادی و امیر حسام صنفی‌زاده، نفراتی بودند که در این دیدار، توسط منصور هاشمی سرمربی تیم امید به میدان رفتند.

تیم جوانان پرسپولیس نیز این هفته برابر تیم مقاومت کوثر با یک گل تن به شکست داد. این دیدار به میزبانی مقاومت انجام شد و مجید پروین از جواد امیری، مهدی فلاح نسیمی، سید حسام حسینی، محمد جواد بیات، آرشام پارساپور، رضا فلاحتی، امیر حسین نوری، مهدی اسلامی، کسری فرهانی فرد، مجتبی پورعلی، عباس شرفی، امیر حسین قلیچ‌پور، سید محمد حسین سیدی گرایلی، در این بازی استفاده کرد.

نوجوانان پرسپولیس هم این هفته در خانه حریف خود تیم آکادمی باتیس به تساوی یک بر یک دست یافتند. رضا جباری برای این بازی، امیر حسین اسلام پور، محمد مهدی بهلول زاده، امین اسلامی، محمد محمدی، عرشیا موادی ده کهنه، سعید نزهتی، رضا حیدری، محمد مغانلو، اسامه ویسی، امیرحسین با اوج، محمد حسین عباسی، امیر رضا کیا روستا، شروین حیایی ثمین، والارضا کبیر تکمیلی نژاد، آرمین میرابوطالبی و رضا عباسی را در ترکیب بازی قرار داد. نوجوانان پرسپولیس با این تساوی در یازده مسابقه، 12 امتیازی شدند و در مکان دهم جدول قرار گرفتند.

آخرین بازی رده‌های پایه پرسپولیس را هم نونهالان انجام دادند که در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر تهران، سرخپوشان برابر تیم پیروزان ایرانیان با نتیجه 3 بر 2 ناکام ماندند. شاگردان مسعود زارعی به این ترتیب در 11 مسابقه، 15 امتیازی هستند. هاوره نوذری و ماهان عرب زاده گل‌های پرسپولیس در این دیدار را به ثمر رساندند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز