امیر صدیقی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مسابقات لیگ ووشو فرصت مناسبی برای محک ملی‌پوشان بود/ تکلیف پاس به‌زودی مشخص می‌شود

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۵:۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۱۴۱۷۲۷
مسابقات لیگ ووشو فرصت مناسبی برای محک ملی‌پوشان بود/ تکلیف پاس به‌زودی مشخص می‌شود
رئیس فدراسیون ووشو گفت: مسابقات لیگ فرصت مناسبی برای محک ملی‌پوشان بود که خوشبختانه با استقبال خوبی هم همراه شد.

امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو، درباره لغو مسابقات تالوی قهرمانی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: مسابقات تالوی قهرمانی کشور در بخش آقایان قرار بود از 2 تا 7 اسفند در جزیره قشم برگزار شود ولی به‌دلیل اعمال محدودیت‌های جدید به‌خاطر شرایط کرونایی کلا لغو شد. در مجموع برگزاری مسابقات در تقویم و برنامه‌های فدراسیون است و اگر شرایط مطلوب شود احتمال در سال جدید با جدیت بیشتری مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

او با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مسابقات لیگ ووشو ادامه داد: فدراسیون اخیرا مسابقات لیگ برتر ووشو را تقریبا پس از حدود یک‌سال تعطیلات در دو بخش بانوان و مردان برگزار کرد. مسابقاتی که با استقبال بسیار خوبی همراه شد. فرصتی فراهم شد تا ملی‌پوشان بتوانند آمادگی خود را در این رویداد محک بزنند و از طرفی چون شکل برگزار مسابقات هم امسال متفاوت بود یک تجربه جدیدی برای همه بود.

صدیقی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا احتمال بخشیده شدن محرومیت‌های اعمال شده برای تیم پاس ناجا وجود دارد؟ گفت: مسابقات آن هم در بخش قهرمانی خالی از حاشیه نمی‌شود. به هر جهت آن اتفاقات هم در روز فینال رخ داد ولی کمیته انضباطی تشکیل شد یکسری احکام صادر شد، این هفته هم جلسه استیناف داریم و نتیجه آن از طریق سایت فدراسیون اعلام خواهد شد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز