امروز صورت گرفت؛

برگزاری نشست کمیسیون محیط زیست و ورزش با حضور صالحی امیری

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۴۲۱۹۰
برگزاری نشست کمیسیون محیط زیست و ورزش با حضور صالحی امیری
کمیسیون محیط زیست و ورزش کمیته ملی المپیک از فعالان ورزش و محیط زیست و همچنین برترین آثار علمی جشنواره حوزه مدیریت پایدار امروز (سه شنبه 5 اسفند) در سالن شماره دو استاد فارسی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک تجلیل کرد.

به گزارش برنا، این مراسم  با محوریت هم اندیشی با رابطین محیط زیست فدراسیون ها، امضای تفاهم نامه سه جانبه، آیین تجلیل از آثار علمی برتر جشنواره، تقدیر از فعالان عرصه ورزش و محیط زیست و با حضور سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، طاهره طاهریان و فضل الله باقرزاده نواب رئیس کمیته و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و اعضای کمیسیون محیط زیست و ورزش کمیته ملی برگزار شد.

در این مراسم ابتدا از فعالان ورزش و محیط زیست مجدالدین مستعان، یعقوب سالکی نیا، کوروش مجتبوی و رکسانا رازقیان تجلیل شد.

در ادامه کلیپی در ارتباط با محیط زیست و ورزش برای تقدیم به IOC پخش شد و سپس ضمن معرفی برترین آثار علمی حوزه مدیریت پایدار از برترین های این جشنواره تقدیر بعمل آمد.

در ادامه دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات خانم منوچهری رئیس کمیسیون محیط زیست اظهار کرد: آنچه در چندسال اخیر در کارنامه محیط زیست رخ داده، شایسته قدردانی و قدرشناسی است چراکه برگزاری 33 نشست توسط این کمیسیون بسیار افتخارآمیز است.

وی ادامه داد: کمیسیون محیط زیست یک کمیسیون کارآمد است که  در تلاش و پیگیری و جدیت جزء سه کمیسیون برتر کمیته ملی المپیک محسوب می شود.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: کمیسیون محیط زیست در ورزش ایران نقش مهمی ایفا میکند و توانایی برگزاری جشنواره های علمی بین الملی با همکاری IOCو  OCA را دارد چراکه ما در سطح علمی ظرفیت های بزرگی داریم .

وی ادامه داد: این کمیسیون میتواند با جریان سازی در سطح ملی از ورزش فراتر رود. همچنین کمیسیون محیط زیست و ورزش توانایی آنرا دارد تا بعنوان نهاد مدنی یک کانون اصلی محیط زیست را در سطح ملی تشکیل دهد و ضمن انجام دادن ماموریت های خودش فعالیت هایش را در سطح ملی گسترش دهد و ما هم حمایت های لازم را خواهیم کرد.

دکتر صالحی امیری در پایان گفت: قدردان تک تک اعضای این کمیسیون که با تلاش و انگیزه فعالیت می کنند، هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز