در بازار داغ نقل و انتقالات زمستانی؛

چرا پرسپولیس تغییر نمی‌خواهد؟!/ از سنگ‌اندازی‌ها تا خرید براساس نیازها

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۷:۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۱۴۲۳۴۶
چرا پرسپولیس تغییر نمی‌خواهد؟!/ از سنگ‌اندازی‌ها تا خرید براساس نیازها
پرسپولیس که به نظر می‌رسید حضور پررنگ و ویژه‌ای را در نقل و انتقالات زمستانی داشته باشد، فعلا با کمترین خرید در این بازار در حال ارزیابی شرایط است و می‌خواهد از این فرصت بهترین استفاده و بهره را ببرد.

به گزارش برنا؛ پیش‌بینی می‌شد با آغاز نقل و انتقالات زمستانی، پرسپولیس در این بازار حضور ویژه‌ای داشته باشد اما فعلا این اتفاق رخ نداده و حتی این احتمال وجود دارد که پرسپولیسی‌ها در پایان این دوره با کمترین خرید این بازار را ترک کند.

سنگ اندازی‌ها ادامه دارد!

نمایش پرسپولیس در برخی از بازی‌های نیم فصل اول از این حکایت داشت که تیم گل‌محمدی برای تقویت به خریدهای زیادی نیاز دارد اما در حال حاضر شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که این موضوع با اما و اگرهایی مواجه شده است. مسئولان و مدیران باشگاه حتی قبل از آغاز رسمی این دوران با کادر فنی جلسات ویژه‌ای برگزار کردند تا براساس نیاز و خواسته‌های مربیان، بازیکنان مورد نظر کادر فنی جذب شود. این اتفاق در حالی رخ داد که یکی از مسائلی که فعلا حضور پرسپولیس در نقل و انتقالات را با کمترین حرکتی روبرو ساخته است، عدم همکاری دیگر باشگاه‌ها با پرسپولیس است؛ به گونه‌ای که حتی شنیده‌ایم برخی باشگاه‌های داخلی در مواجهه با پیشنهاد پرسپولیسی‌ها برای جذب بازیکنی که شاید در باشگاه فعلی‌اش رقم آنچنانی را دریافت نمی‌کنند، پیشنهادهایی میلیاردی داده‌اند و سنگ‌های بزرگی را پیش پای پرسپولیسی‌ها انداخته‌اند؛ سنگ‌هایی که بعضا آن قدر بزرگ است که پرسپولیسی‌ها را وادار به عقب نشینی کرده است.

در حال حاضر بنا به دلایلی شاید بتوان مدعی شد پرسپولیس می‌تواند با کمترین رفت و آمدها می‌تواند تیم را با شرایط ایده‌آلی برای حضور موفق در ادامه فصل آماده کند.

تنها دل‌مشغولی کادر فنی

پرسپولیس در ابتدای فصل و پس از جدایی شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری و نامشخص بودن وضعیت محمد انصاری در خط دفاع چالشی سخت را انتظار می‌کشید. این در حالی است که حالا با بازگشت انصاری به میادین و عملکرد خوب بازیکنی مثل کمال کامیابی‌نیا در پستی غیرتخصصی، شاید نگرانی زیادی در این خصوص حس نشود و اگر باشگاه بتواند یک مدافع میانی آماده را به خدمت بگیرد، با حضور مدافعان فعلی، شرایط در خط دفاعی پرسپولیس به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شود.

ترافیک خوب در خط میانی!

در خط میانی پرسپولیس با کمترین چالش و نگرانی مواجه است. حضور بازیکنان امتحان پس داده و با انگیزه که در نیم فصل اول نه تنها در مسئولیت‌های خود خوش درخشیدند، بلکه با گلزنی‌های نفراتی چون احمد نورالهی در بازی های نیم فصل به نوعی کمک حال خط حمله هم بودند! در این منطقه پرسپولیس به نوعی با ترافیک هم روبرو است و بعید است کادر فنی بخواهد مهره‌ای را در خط میانی به خدمت بگیرد.

فعلا مهاجمی نیاز نیست!

در حالی که ناکامی‌های مهاجمان پرسپولیس در نیم فصل اول به نوعی شرایط را برای کادر فنی سرخ‌ها سخت کرده بود اما با بازگشت قریب‌الوقوع عیسی آل‌کثیر و حضور دوباره مهدی‌ترابی به جمع سرخ‌پوشان و درخشش مهره‌هایی چون امید عالیشاه در بازی‌هایی که از او در خط حمله بهره گرفته شد، شاید کادر فنی پرسپولیس در نهایت به این جمع‌بندی برسد که نیازی به جذب مهاجم جدید ندارد و با مهره‌ها و بضاعت فعلی به حضور خود در این فصل ادامه خواهند داد.

 تلاش‌ها ادامه دارد!

با توجه به تمام مشکلات و موانع پیش روی، مدیریت باشگاه به تلاش خود برای حضور موفق در نقل و انتقالات ادامه می‌دهد و در صورتی که کادر فنی به حضور بازیکن و مهره‌ای اعلام ضرورت کند، برای جذب این نفرات اقدامات لازم را انجام خواهد داد تا پرسپولیس با بهترین و آماده‌ترین وضعیت کار خود را در این فصل ادامه دهد. 3

نظر شما