ساغر آجیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حضور بازیکنان خارجی در لیگ فرصت خوبی برای ماست/ آینده بسکتبال ایران روشن است

۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۰۵:۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۴۳۲۱۳
حضور بازیکنان خارجی در لیگ فرصت خوبی برای ماست/ آینده بسکتبال ایران روشن است
بازیکن تیم بسکتبال گروه بهمن گفت: حضور بازیکنان خارجی در لیگ فرصت خوبی برای ماست، آینده بسکتبال ایران روشن است.

ساغر آجیلی، بازیکن تیم گروه بهمن، درباره صعود تیم‌شان به فینال رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خیلی خوشحالم که تلاش‌هایمان نتیجه داد و امسال هم موفق شدیم راهی فینال شویم. قطعا فینال جذابی را خواهیم داشت امیدوارم همین روند‌مان را ادامه دهیم تا مانند فصل قبل روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

آجیلی با اشاره به سطح فنی لیگ اضافه کرد: امسال با اینکه کرونا بود و مسابقات هم به شکل متمرکز برگزار شد انتظار می‌رفت که استقبال کمی از سوپر لیگ زنان صورت بگیرد اما خوشبختانه برعکس شد و اتفاقا تعداد تیم‌ها بالا رفت و در کنار آن بازیکن‌های خارجی هم جذب اکثر باشگاه‌ها شدند که بسیار لیگ را جذاب کرده بود. برخی از این گلایه دارند که با این کار فرصت را از بازیکنان ایرانی گرفتیم اما من معتقدم حضور بازیکنان خارجی از هر جهت به سود لیگ ایران بود و باید از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کرد.

عضو تیم‌ملی در پایان در رابطه با آخرین وضعیت تیم‌ملی توضیح داد: تیم‌ملی به ویژه سه به سه خیلی خوب پیش می‌رفت اما کرونا همه چیز را بهم زد. ما حتی شانس المپیکی شدن را هم داشتیم اما با شیوع کرونا و لغو ایونت‌ها دیگر نمی توانیم رنک مان را ارتقا دهیم. اما رشد بسکتبال زنان در سال‌های اخیر نشان دهنده آینده روشن برای این رشته است. 3

نظر شما