ادامه کشمکش بین قایدی و استقلال/ جرزنی پس از دریافت ۶۷ درصد و افزایش بیش از ۳ برابری قرارداد

۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۳۴۰۸
ادامه کشمکش بین قایدی و استقلال/ جرزنی پس از دریافت ۶۷ درصد و افزایش بیش از ۳ برابری قرارداد
باشگاه استقلال و مهدی قایدی فعلا در کشمکش هستند و به توافق نرسیده‌اند.

به گزارش برنا؛ مهدی قایدی بعد از دیدار استقلال مقابل سپاهان در تمرینات آبی‌ها شرکت نکرده است. قایدی به دلیل نارضایتی از قراردادش و اینکه مبلغ آن باید افزایش پیدا کند تمرینات استقلال را تحریم کرده تا به خواسته‌اش برسد. طبق شنیده ها قرارداد مهدی قایدی با استقلال در این فصل 900 میلیون تومان است که تا امروز 67 درصد آن را از باشگاه دریافت کرده. در این بین وعده‌های مدیران قبلی که محقق نشده باعث شد تا مدیران استقلال تصمیم بگیرند مبلغ 2 میلیارد و صد میلیون تومان به قرارداد این بازیکن اضافه کنند تا مبلغ قرارداد او به 3 میلیارد تومان برسد. مسئولان استقلال تصمیم دارند از این رقم 500 میلیون فردا و 500 میلیون دیگر هم چند روز دیگر به حساب قایدی واریز کنند تا این بازیکن با ذهن باز در تمرینات شرکت کند اما قایدی تا امروز به هر 3 درخواست مدیران استقلال برای جلسه حضوری و همین‌طور شرکت در تمرینات پاسخ منفی داده و مدیر برنامه‌هایش را به جلسه فرستاده است.

مدیر برنامه این بازیکن به مسئولان استقلال از طرف قایدی اعلام کرده خواستار بند فسخ قرارداد به رقم 500 هزار دلار است. مسئولان باشگاه استقلال با توجه به قرارداد قایدی تا سال 1402 با این باشگاه، به درخواست این بازیکن پاسخ منفی داده و اعلام کردند به هیچ عنوان زیر بار این درخواست نمی‌روند مگر اینکه او راضی شود بند فسخ قرارداد را به 3 میلیون یورو افزایش بدهد. آنها به خوبی می‌دانند قایدی پیشنهاداتی دارد و می‌خواهد با این بند 500 هزار دلاری راحت از استقلال جدا شود به همین دلیل اعلام کرده‌اند فقط در صورتی که وی 3 میلیون یورو پرداخت کند می‌تواند این بند را به قراردادش به عنوان الحاقیه اضافه کند.

قایدی که اصرار مسئولان استقلال را دیده تا قرار دادن بند یک میلیون یورویی راضی شده اما زیر بار 3 میلیون یورو نرفته است. از طرفی با توجه به قراردادی که او با استقلال دارد باید در تمرینات شرکت کند و ظاهرا در این بین کاپیتان تیم استقلال هم با مهاجم بوشهری تماس گرفته اما او اعلام کرده در تمرینات شرکت نمی‌کند. حتی شنیده می شود او به درخواست سرمربی استقلال هم در تمرینات شرکت نکرده است.

باید منتظر ماند و دید در نهایت ماجرای استقلال و این ستاره به کجا می‌رسد!

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز