بهمن عسگری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تعویق المپیک توکیو برای ریکاوری کاراته‌کاها خوب بود/ برای کاراته‌وان ترکیه آن آمادگی همیشگی را نداریم

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۵:۳۵
کد خبر: ۱۱۴۴۱۰۲
تعویق المپیک توکیو برای ریکاوری کاراته‌کاها خوب بود/ برای کاراته‌وان ترکیه آن آمادگی همیشگی را نداریم
المپین تیم ملی کاراته ایران گفت: تعویق المپیک توکیو برای ریکاوری کاراته‌کاها خوب بود.

بهمن عسگری، المپین تیم ملی کاراته ایران، درباره سطح فنی رقابت‌های سوپرلیگ کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از تلاش فدراسیون برای برگزاری این مسابقات تشکر کنم. مدت‌هاست که در هیچ مسابقه‌ای حضور نداریم اما برگزاری سوپرلیگ آن‌هم به این صورت که هم پروتکل‌ها به خوبی در آن رعایت شد و هم استقبال خوبی از آن صورت گرفت می‌تواند در جهت آمده سازی بازیکنان بسیار موثر باشد. از طرفی امسال کاراته‌کاهای جوانی هم در لیگ بازی کردند که نشان می‌دهد برای استعدادیابی هم برنامه‌ریزی شده و قطعا حضور ملی‌پوشان در کنار این جوان‌ها می‌تواند نوید یک لیگ جذاب را بدهد.

او با اشاره به شرایط اردوهای تیم ملی گفت: هفتمین مرحله اردو را به تازگی تمام کردیم. خوشبختانه پس از چندین ماه دوری این اردوها دوباره انگیزه را به ملی پوشان بازگرداند. البته سال گذشته برای کسب سهمیه یک ماراتن سختی را سپری کردیم لغو المپیک توکیو و تعطیلی اردوها و مسابقات باعث شد که به خوبی ریکاوری کنیم. به اعتقادم به این ریکاروی به شدت نیاز داشتیم. الان با انگیزه‌تر برگشتیم و قطعا تلاش خواهیم کرد در اولین مسابقاتی که شرکت می‌کنیم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

دارنده مدال طلای جهان درخصوص نتیجه احتمالی تیم ملی در کاراته‌وان ترکیه توضیح داد: ما سال گذشته نزدیک به 17 مسابقه را پشت‌سر گذاشتیم و طبیعی است که بعد از هر مسابقه آمادگی ورزشکار بهتر از قبل می‌شود. الان حدود یک‌سال است در هیچ مسابقه‌ای نیستیم و قطعا آن آمادگی همیشگی را نداریم. اما در این مدت یکسری تکنیک‌های جدید را تمرین کردم که سعی می‌کنم در این مسابقات آن‌ها را اجرا کنم تا خودم را محک زده باشم. از سایر هم تیمی‌هایم خیلی اطلاع ندارم چه برنامه‌ای برای این رقابت‌ها دارند اما بدون شک همه تلاش خواهیم کرد که بهترین نتیجه را به‌دست بیاوریم. 3

نظر شما