بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سرمربی بعدی باید استقلال را قهرمان کند/ جدایی فکری تلخ بود/ بازیکنان کم‌کاری نکردند

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۵:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۶۰۰۹
سرمربی بعدی باید استقلال را قهرمان کند/ جدایی فکری تلخ بود/ بازیکنان کم‌کاری نکردند
مربی اسبق استقلال گفت: هرگز شائبه کم‌کاری بازیکنان استقلال را قبول نمی‌کنم زیرا همه آنها بازیکنان اخلاق‌مدار و خوبی هستند و هرگز کم‌کاری نمی‌کنند.

بهتاش فریبا، بازیکن، مربی و سرپرست اسبق تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط استقلال گفت: استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد. با حفظ شدن تیم فصل گذشته و نفراتی که اضافه شدند امیدوارم بودیم استقلال فصل خوبی داشته باشد اما متاسفانه امسال هم این اتفاق نیفتاد و پیشکسوتان و هواداران مدام نگران شرایط تیم بودند. استقلال تا اواخر نیم فصل اول هم شرایط خوبی داشت اما حاشیه‌ها اجازه نداد تیم روزهای خوبی داشته باشد.

او ادامه داد: نمی‌دانم در فضای مجازی چه خبر است و چرا باشگاه استقلال با حاشیه‌سازان مقابله نمی‌کند. درست است که استقلال از نظر فنی روزهای خوبی نداشت اما دلیل اصلی به هم ریختن اوضاع این تیم حاشیه‌ها هستند. پیش‌بینی می‌کردم که فضای مجازی برای استقلال مشکل‌ساز شود و تیم را به بیراهه ببرد. افرادی در این فضا هستند که برای استقلال تصمیم‌گیری می‌کنند و همین‌ها باعث چند دستگی هواداران استقلال شدند.

فریبا افزود: دلم نمی‌خواست خبر جدایی محمود فکری از استقلال را بشنوم چون او سرمایه باشگاه است و عمرش را در این تیم گذرانده اما متاسفانه یکی دیگر از فرزندان استقلال قربانی شد. دوست نداشتم همان سرنوشتی که برای منصوریان و مجیدی رقم خورد برای فکری هم تکرار شود اما متاسفانه همین‌طور شد و یکی دیگر از فرزندان استقلال سوخت شد.

او درباره انتخاب سرمربی جدید استقلال گفت: در شرایطی که هیچ چیز سر جایش نیست صفحات مجازی کار خودشان را کردند و سرمربی تیم سوم جدول به دلیل همین فشارها برکنار شد. البته مدیریت باشگاه هم تحت فشار بود اما متاسفانه حاشیه‌ها و فشارها سرنوشت تلخی را برای فکری رقم زد. همین الان سر انتخاب مربی همین پیج ها کارشان را شروع کرده و مدام نظر می‌دهند و انتقاد می‌کنند. متاسفانه در کل فوتبال ایران تصمیم‌گیری‌ها براساس فضای مجازی است. آرزو می‌کنم هر فردی بیاید موفق شود چون برای ما فقط استقلال مهم است و اینکه بتواند آرامش را ایجاد کند. استقلال امسال تیم پرمهره‌ای است و واقعا پتانسیل قهرمانی دارد.

فریبا درباره جدایی فکری افزود: قبول دارم کاستی‌هایی در استقلال از نظر فنی وجود داشت و تیم بی‌ثبات بود اما نه فقط از نظر فنی. بستر مناسبی برای موفقیت فکری آماده نشد و نباید همه کاسه کوزه‌ها را سر او بشکنیم. نمی‌دانم در نهایت چه کسی سرمربی می‌شود اما امیدوارم هر کسی می‌آید موفق شود. هر وقت سرمربی انتخاب شد درباره او صحبت می‌کنم.

مربی اسبق استقلال درخصوص شائبه کم‌کاری بازیکنان و اختلاف آنها با فکری بیان کرد: هرگز شائبه کم‌کاری بازیکنان استقلال را قبول نمی‌کنم زیرا همه آنها بازیکنان اخلاق‌مدار و خوبی هستند و هرگز کم‌کاری نمی‌کنند. 3/5

نظر شما