حسین کلانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم پرسپولیس فاتح آسیا شود/ در سال ۹۹ پسرانم را از دست دادم

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۶۹۳۷
امیدوارم پرسپولیس فاتح آسیا شود/ در سال ۹۹ پسرانم را از دست دادم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران سالی توام با سلامت و آرامش را برای همه مردم ایران در اقصی نقاط دنیا آرزو کرد و امیدوار است که در سال 1400 پرسپولیس بتواند علاوه بر قهرمانی در لیگ در آسیا هم مقام قهرمانی را به دست آورد.

حسین کلانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به تمام سختی‌هایی که در سال 99 وجود داشت، اظهار کرد: متاسفانه سال 99 سال خوبی برای ما نبود و مردم ما سالی سخت تر از قبل را تجربه کردند، موضوعی که گریبان اکثر کشورهای دنیا را گرفته بود و آرامش را از همه سلب کرده بود، بیماری کرونا و آثار منفی و مخرب آن در در ورزش به ویژه  فوتبال نیز تاثیر زیادی گذاشته بود. با این تفاسیر امیدوارم سال جدید سالی باشد که مشکلات به حداقل برسد و سلامتی  و آرامش برای همه مردم دنیا به خصوص مردم ایران حکمفرما باشد.

او با اشاره به یکی از تلخ‌ترین اتفاقات رخ داده در سال 99 گفت: در کنار همه خبرهای بد و تلخ، فوت دو ستاره و دو بازیکن خوب سابق پرسپولیس و تیم ملی اتفاق تکان دهنده ای بود که همه اقشار مختلف جامعه را تحت تاثیر قرار داد و فقط مختص ورزش و فوتبال نبود. مهرداد میناوند و علی انصاریان دو بازیکنی که سال های زیادی برای فوتبال ما زحمت کشیدند و پس از پایان دوران بازی شان هم همیشه در کنار مردم و پرسپولیس بودند.  فقدان این عزیزان ضربه بدی برای جامعه ما و نه فقط پرسپولیس بود. دو قهرمان ملی که می توانستند سال های سال در کنار ما و خانواده شان باشند را در این سال تلخ از دست دادیم. 

این پیشکسوت نام آشنا اشاره‌ای هم به عملکرد پرسپولیس داشت و گفت: پرسپولیس در سالی که گذشت با تمام مشکلات و کمبودهایی که داشت موفق شد در لیگ برای چهارمین بار قهرمان شود که این نشانه این بود عزم و اراده قهرمانی از سال های قبل در این تیم وجود داشته و می تواند تا سال های سال ادامه داشته باشد. البته پرسپولیس با درخشش در آسیا و رسیدن به فینال این شانس را داشت که قهرمانی در آسیا را به دست آورد اما با وجود توان فنی بالا و تلاش مجموعه باشگاه برخی کارشکنی های داخلی و خیانت هایی که متاسفانه از داخل به پرسپولیس وارد شد این فرصت طلایی از این تیم گرفته شد. پرسپولیس می توانست در اوج سختی ها شادی و شور را به جامعه ولو به مدت کوتاه به جامعه برگرداند اما عده ای با سنگ اندازی مانع این اتفاق خوب شدند ولی امیدوارم این اتفاق در فصل جدید و سال جدید برای پرسپولیس رقم بخورد و پرسپولیس سال 1400 را با قهرمانی در آسیا به پایان برساند.

او درمورد این که امسال مثل سال قبل نوروز متفاوتی را داریم خطاب به مردم گفت: از همه مردم می خواهم توصیه های کرونایی را که از سوی مسئولان وزارت بهداشت و نهاده ها اعلام می شود را به طور کامل اجرا  کنند. امسال هم مثل سال قبل باید نوروز متفاوتی داشته باشیم، چون بحث ضرر به خودمان و عزیزان مان مطرح است. سفر و دید و بازدیدها را باید تعطیل کنیم و نباید از اجرای پروتکل ها شانه خالی کنیم.

کلانی گفت: سال خوبی برای من  نبود و تعدادی از دوستان و اطرافیانم را از دست دادم و در کنار این اتفاقات از دست دادن میناوند و انصاریان خیلی تلخ بود چرا که این دو نفر مثل پسرانم بودند و پس از فوت شان حس کردم دو پسرم را از دست دادم. جای شان در کنار ما و خانواده های شان خالی است. خدا به همه بازمانده های شان صبر عطا کند. فرارسیدن سال نو را به همه هموطنان عزیزم تبریک می کنم و آرزو دارم در سال جدید آرامش و آسایش و سلامت نصیب شان شود. 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز