استقلال تهران- فولاد خوزستان؛

نبرد انتقامی مجیدی و نکونام/ رونمایی از استقلال فرهاد

۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۰:۳۱
کد خبر: ۱۱۴۷۲۴۶
نبرد انتقامی مجیدی و نکونام/ رونمایی از استقلال فرهاد
فرهاد مجیدی در بازگشت دوباره به استقلال امروز در دیدار با فولاد تیمش را هدایت می‌کند.

به گزارش برنا؛ بعد از تساوی هفته گذشته استقلال مقابل مس رفسنجان باشگاه استقلال تصمیم به ایجاد تغییر در کادر فنی این تیم گرفت. محمود فکری از روی نیمکت آبی‌ها بلند شد تا فرهاد مجیدی در سومین دوره حضورش در استقلال روی نیمکت این تیم بنشیند.

مجیدی بعد از قطعی شدن حضورش در استقلال در حالی باید این تیم را برای بازی آماده می‌کرد که فرصت زیادی نداشت. او قبل از بازی با فولاد فقط 2 جلسه فرصت داشت تیمش را تمرین دهد اما با شناخت قبلی که مجیدی از بازیکنان و شرایط استقلال دارد این انتظار می رود که بتواند آبی‌ها را با تفکرات خود به میدان بفرستد.

استقلال در شرایطی به مصاف فولاد می رود که در هفته های اخیر حاشیه های زیادی داشته اما استقلالی ها امیدوارند با حضور مجیدی روی نیمکت به حاشیه ها پایان دهند و به روزهای خوبشان برگردند.

استقلال امروز با سرمربی جدیدش به دیدار فولاد می‌رود. سرمربی که فصل گذشته در دیداری جنجالی با فولاد شکست خورد و بعد از آن بازی استوری معروف علیه داور مسابقه منتشر کرد که با پاسخ تند جواد نکونام مواجه شد. حالا دو تیم شرایط کاملا متفاوتی دارند. مجیدی در حالی برای سومین مرتبه سرمربی استقلال شده که پیش از او جواد نکونام هم از گزینه های سرمربیگری استقلال نامبرده شده بود اما فولاد با جدایی او مخالفت کرد. این حواشی به علاوه انگیزه بالای مجیدی برای جبران شکست فصل گذشته نبرد دو تیم را جذاب تر و حساس‌ تر خواهد کرد.

البته تقابل استقلال 27 امتیازی که در رده سوم است با فولاد 26 امتیازی رده چهارمی هیجان و حساسیت‌ های خاص خود را دارد. برنده این مسابقه روی پله سوم می‌ایستد. مجیدی دوست ندارد بازگشتش به استقلال با شکست یا توقف مقابل فولاد همراه باشد و تمام هنر خود را به کار خواهد گرفت تا به پیروزی برسد در آن‌سوی میدان هم جواد نکونام مربی نیست که تیمش راحت تسلیم شود.

فولاد 6 هفته است که بازنده نشده و با 2 برد متوالی و شرایط مناسب به مصاف آبی‌پوشان می‌رود اما استقلال با یک شکست مقابل سپاهان و مساوی با مس و البته تغییر سرمربی مقابل فولاد می‌ایستد. بازی رفت دو تیم با سرمربیگری محمود فکری هم با نتیجه 2 بر یک به سود فولاد تمام شده است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز