صنعت نفت آبادان صفر- پرسپولیس تهران صفر

توقف صدرنشین در آبادان/ صنعت نفت ترمز پرسپولیس را کشید

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۲:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۷۹۴۷
توقف صدرنشین در آبادان/ صنعت نفت ترمز پرسپولیس را کشید
تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل صنعت نفت به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر امروز میهمان تیم صنعت نفت آبادان بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از 6 برد متوالی متوقف شوند و کماکان صدرنشین باقی بمانند.

صنعت نفت در این بازی که از ساعت 15 آغاز شد، فشار روی مدافعان پرسپولیس را در دستور کار قرار داشت و با پِرس سنگین اجازه بازی‌سازی از شاگردان گل‌محمدی را گرفت. همین موضوع باعث شد تا مدافعان پرسپولیس بارها برای خارج شدن از این فشار با حامد لک دروازه بان خود کار کنند. در دقیقه 20 این مسابقه، طالب ریکانی کاپیتان صنعت نفت در حال تک به تک با لک قرار گرفت و توپ را به سمت دروازه پرسپولیس زد اما سیدجلال حسینی پشت سر لک توپ را مهار کرد و اجازه باز شدن دروازه را نداد. با وجود پایین بودن کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی آبادان، بازیکنان پرسپولیس بازی مالکانه با پاس‌های متوالی را در دستور کار قرار داشتند اما از ایجاد موقعیت مسلم گلزنی بازی ماندند تا مسابقه در نیمه اول با همان نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

5110

در نیمه دوم صنعت نفت بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می‌توانست به گل برسد. در دقیقه 47 روی یک ارسال از سمت چپ، توپ روی سر خالقی‌فر فرود آمد اما ضرب سر این بازیکن را لک مهار کرد. در دقیقه 65 شیری با حرکت از سمت راست و ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی برای نورالهی ایجاد کرد اما ضربه سر این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه 76 زردپوشان زمین حرکتی را از سمت راست آغاز کردند و در ادامه با ارسال عبدالله ناصری توپ به حکیم نصاری رسید اما شوت این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت. در دقیقه 79 امیری با یک پرتاب اوت توپ را به درون محوطه جریمه صنعت نفت رساند و نورالهی با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما شوت او راهی اوت شد. در دقیقه 89 پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه ارسال عالیشاه روی دروازه صنعت نفت فرصت خوبی برای این تیم ایجاد کرد اما ضربه سر نورالهی راهی اوت شد. صنعت نفت پس از 6 پیروزی متوالی تیم پرسپولیس، ترمز شاگردان گل‌محمدی را کشید. سرخ‌پوشان تهرانی با تساوی 34 امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول باقی‌ ماندند صنعت نفت هم به امتیاز 24 رسید

داور: امیر عرب براقی

کمک‌ها: علیرضا مرادی و محمد رسول ذورقی

کارت زرد: حکیم نصاری و محمد طیبی از نفت آبادان

ترکیب صنعت‌ نفت آبادان: حامد فلاح‌زاده، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، حسین ساکی، امید خالدی، حکیم نصاری، محمود مطلق‌زاده، حسن بیت‌سعید (76- مهدی زبیدی)، عبدالله ناصری، طالب ریکانی و رضا خالقی‌فر (89- رحیم زهیوی)

سرمربی: سیروس پورموسوی

ترکیب پرسپولیس تهران: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، علی شجاعی (80- مهدی عبدی)، میلاد سرلک، احمد نورالهی، سیامک نعمتی (80- مهدی مهدی‌خانی)، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز