محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

می‌خواهم با سپاهان هت‌تریک کنم/ خودمان هم فکر نمی‌کردیم ۶ گل به آلومینیوم بزنیم

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۷:۳۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۴۸۷۵۶
می‌خواهم با سپاهان هت‌تریک کنم/ خودمان هم فکر نمی‌کردیم ۶ گل به آلومینیوم بزنیم
مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با کمال میل در سپاهان ماندم و امیدوارم بتوانم در کسب قهرمانی با این تیم هت‌تریک کنم.

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که سپاهان دوباره به روزهای طلایی خودش برگشته است. هواداران این تیم در سال های گذشته روزهای سختی را سپری کردند اما امسال با تلاش مدیریت، کادر فنی و بازیکنان علاوه بر اینکه فوتبالی زیبا و روان را به نمایش می گذاریم از مدعیان جدی قهرمانی هستیم. ابتدای فصل هم گفتم امسال برای موفقیت سپاهان هم قسم شده ایم و می خواهیم این تیم را به دوران طلایی گذشته برگردانیم.

کاپیتان سپاهان با اشاره به پیروزی پرگل این تیم مقابل آلومینیوم افزود: همانطور که نویدکیا گفت چنین بردهایی از اتفاقات نادر فوتبال است. واقعا فاصله ما با آلومینیوم این تعداد گل نبود اما اتفاقاتی که در روند بازی رخ داد تاثیرگذار بود. ما از 10 نفره شدن حریف نهایت استفاده را کردیم. باید واقعیت را گفت حتی خودمان هم فکر نمی‌کردیم این نتیجه رقم بخورد اما برای گرفتن 3 امتیاز به زمین رفته بودیم تا شرایطمان را در جدول حفظ کنیم. خدا را شکر توانستیم دستورات کادر فنی را به نحو احسن در زمین انجام بدهیم و به برد برسیم.

خلعتبری با اشاره به گل زیبایی که در این بازی به ثمر رساند، افزود: من نتیجه زحمات هم تیمی هایم را به بار نشاندم. در تمرینات روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم. طبیعی است وقتی تمرین کنید، در شرایط بازی هم می‌توانید نهایت استفاده را ببرید. خوشحالم که توانستم گلزنی کنم ولی وقتی تیمی به گل می‌رسد حاصل زحمات همه بازیکنان است.

او که در این دیدار 2 پاس گل به همبازیان خود داد، در این باره گفت: جو سپاهان آنقدر خوب است و بچه ها به اندازه ای با هم رفیق هستند که فقط به موفقیت تیم فکر می کنیم و برایمان فرقی ندارد خودمان گل بزنیم یا همبازی هایمان. من هم در 2 پاس گلی که به محبی و شهباززاده دادم آنها را در موقعیت بهتری دیدم و خدا را شکر می کنم که در این بازی مثمرثمر واقع شدم و سهم کوچکی در برد تیمم داشتم.

خلعتبری با اشاره به این‌که سرمربی آلومینیوم برد سپاهان مقابل این تیم را مشکوک عنوان کرده، افزود: من واقعا نمی دانم سرمربی آلومینیوم بر چه اساس چنین صحبت هایی را در مورد بازیکنان تیمش مطرح کرده و خودش باید درباره این ادعا پاسخگو باشد اما برای ما این که برد تیم مان لوث شود خوشایند نیست. قدرت سپاهان در لیگ امسال به همه ثابت شده و ما بازی های فوق العاده ای را به نمایش گذاشته ایم. در بازی با آلومینیوم هم روی کارهای تاکتیکی که در تمرینات مرور کرده بودیم و با پیاده کردن مو به موی دستورات کادر فنی این برد پرگل را به دست آوردیم. ما با تمام وجود بازی کردیم و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. تیم ما شایستگی این برد و باقی ماندن در رده دوم را داشت. ما نمایش قدرتمندانه ای در این بازی داشتیم و همه هدفمان این است که همین روند را ادامه دهیم.

کاپیتان سپاهان با بیان این‌که تیمش شایستگی قهرمانی را دارد، خاطرنشان کرد: همدلی در بین بازیکنان و کادر فنی از عوامل اصلی موفقیت های سپاهان است. هم بازیکنان و هم کادر فنی برای موفقیت تیم با تمام وجود کار می‌کنیم. تیم ما امسال این شایستگی را دارد که به قهرمانی برسد ولی کار خیلی سختی داریم. حریفان و بازی‌های خیلی سختی را پیش رو داریم. الان درباره قهرمانی صحبت نمی‌کنیم و فقط به جمع کردن امتیازات فکر می‌کنیم که جایگاهمان را در جدول حفظ و در پایان فصل یک قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم. پرسپولیس، استقلال و فولاد مدعی هستند و فاصله‌ها کم است ممکن است با یک برد یا یک باخت شرایط عوض شود به همین دلیل الان زود است درباره قهرمانی حرف بزنیم.

خلعتبری درباره بحث جدایی‌اش از سپاهان و پیوستنش به نساجی گفت: خودم تمایلی به جدایی نداشتم. سپاهان خانه من است و اصفهان را مثل شهر خودم دوست دارم. قبلا هم گفته بودم اگر یک روز نتوانم به سپاهان کمک کنم خودم از این تیم می روم. من همیشه با همه وجودم برای سپاهان بازی می کنم و دوست دارم فوتبالم را در اصفهان تمام کنم. نویدکیا علاوه بر این که دوست صمیمی من است مربی ام هم هست و تلاش می کنم او در سال اول مربیگری اش موفق باشد. باشگاه نساجی خواهان من بود اما سپاهان با جدایی ام مخالفت کرد. من هم با کمال میل در سپاهان ماندم و امیدوارم بتوانم در کسب قهرمانی با این تیم هت تریک کنم. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز