محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

از دست دادن دوستان سال ۹۹ را تلخ‌تر کرد/ سیدجلال یکی از بهترین‌ها بود

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۰۹۰۳
از دست دادن دوستان سال ۹۹ را تلخ‌تر کرد/ سیدجلال یکی از بهترین‌ها بود
مدافع اسبق پرسپولیس ابراز امیدواری کرد در سال جدید اتفاقات خوب و شیرینی برای همه مردم ایران رخ بدهد.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا سال 99 را سال سختی را برای همه مردم ایران توصیف کرد و گفت: در سالی که گذشت 2 رفیق و دوست مان را از دست دادیم که با این اتفاق، تلخی این سال تکمیل شد. امیدوارم سال جدید با اتفاقات خوب توام شود.

او در ادامه تصریح کرد: بیماری کرونا همه مردم ما را با دغدغه های زیادی روبرو کرد و علاوه بر مشکلات جانبی، خیلی از مردم ما امسال عزادار قربانیان کرونا هستند، از جمله اهالی فوتبال که در شوک از دست دادن مهرداد میناوند و علی انصاریان هستند.

نصرتی درخصوص عیدهای سال‌های قبل و خاطرات فوتبالی‌اش در نوروز تصریح کرد: چند سال اردوها و بازی های تیم ملی در ایام نوروز بود که باعث شده بود نوروز فوتبالی برایم اتفاق بیفتد اما تمام خاطرات خوش عید فقط و فقط مربوط به دوران کودکی است، دورانی که از چند هفته مانده به عید تمام دغدغه مان این بود، عید از راه برسد، لباس نو بپوشیم و به دید و بازدید برویم و از همه مهم تر عیدی بگیریم و آجیل بخوریم.

از این پیشکسوت فوتبال درخصوص دغدغه‌ها و اهدافش در سال 1400 سوال کردیم که او در پاسخ به این سوال خبرنگار برنا تاکید کرد: مهم ترین اتفاق برای فوتبال ایران در سال جدید، بازی های مقدماتی جام جهانی است که امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و صعود بی دغدغه ای به جام جهانی داشته باشیم. در مورد هدف شخصی ام در فوتبال هم باید بگویم دوست دارم در هر تیمی که حضور دارم بهترین نتایج را کسب کنم و بتوانم بازیکنان خوبی را به فوتبال ایران معرفی کنم.

در پایان از نصرتی درخصوص نظرش درمورد بهترین بازیکن ایرانی لیگ برتر در سال 99 سوال کردیم که پاسخ داد: در لیگ امسال بازیکنان خوب زیادی داشتیم اما به اعتقاد من سیدجلال حسینی یکی از بهترین ها بود که با وجود این که در آستانه 40 سالگی بود، نمایش خیره کننده ای را از خود نشان داد و ثابت کرد در 40 سالگی هم می توان بهترین بود. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز