محمد شریفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دوست دارم سیدجلال را الگویم قرار دهم/ در جام حذفی هم به دنبال قهرمانی هستیم

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۲۴۰۶
دوست دارم سیدجلال را الگویم قرار دهم/ در جام حذفی هم به دنبال قهرمانی هستیم
هافبک جوان پرسپولیس بر این باور است پرسپولیس می‌تواند در جام حذفی هم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی باشد.

محمد شریفی، بازیکن جوان تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی تیمش برابر مس نوین کرمان در جام حذفی اظهار داشت: حریف ما با وجود این که در لیگ دسته دوم فعالیت دارد، از مهره‌های خوب و نفرات با انگیزه ای برخوردار بود اما بچه‌های ما برای موفقیت در جام حذفی هم قسم شدند و می‌خواهیم تا کسب جام در این تورنمنت به تلاش‌مان ادامه دهیم.

جوان‌ترین بازیکن حال حاضر پرسپولیس درخصوص حضورش در این دیدار در ترکیب سرخ‌پوشان تاکید کرد: کادر فنی در این دیدار به من فرصت داد و من سعی کردم خواسته های آنها را به طور کامل اجرا کنم تا جواب خوبی به اعتمادشان بدهم. حضور در ترکیب پرسپولیس برای ما ارزش و اهمیت بالایی دارد اما به این شرایط قانع نیستم و دوست دارم بیشتر بازی کنم و فرصت بیشتری را برای حضور در ترکیب داشته باشم.

او افزود: برای تحقق این موضوع تلاشم را به کار می‌گیرم که بیشتر فرصت بازی داشته باشم و بتوانم مهره مثمرثمری برای پرسپولیس باشم. قطعا ثابت می‌کنم که کادر فنی بی‌جهت به من اعتماد نکرده و می‌توانم بازیکنی مفید برای تیم محبوبم باشم.

شریفی در پایان گفت: از سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان و بزرگتر همه ما تشکر می‌کنم که در تیم هوای جوان‌ترها را دارد و من هم از تجربیات او نهایت استفاده را می‌برم و تلاش می‌کنم سیدجلال را الگوی خودم قرار بدهم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز