حمید جاسمیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سیدجلال یک مدافع تمام عیار است/ به آینده پرسپولیس خوشبین هستم

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۵۳۳۱۰
سیدجلال یک مدافع تمام عیار است/ به آینده پرسپولیس خوشبین هستم
پیشکسوت پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که این تیم در ادامه بازی‌های خود نیز روند خوبی که پیش گرفته است را ادامه دهد.

حمید جاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: بچه ها به خوبی توانسته اند به لحاظ فنی و اخلاقی انتظارات را برآورده کنند. البته پتانسیل و توان پرسپولیسی ها آن قدر زیاد است که این تیم می تواند شرایط بهتری داشته باشد و روز به روز موفق تر از قبل عمل کند.

اولین کاپیتان تاریخ پرسپولیس تاکید کرد: با تلاش مدیریت باشگاه و کادر فنی و همت بچه ها خدا را شکر تیم روز به روز شرایط بهتری دارد و امیدوارم با تداوم این روند بتواند در فصل پیش رو همچنان صدرنشینی اش را ادامه داده و مثل 4 فصل اخیر جام مال پرسپولیس شود. در مجموع باید بگویم که به آینده این تیم و موفقیتش خیلی خوشبین هستم.

او درخصوص راز موفقیت این روزهای پرسپولیس افزود: پرسپولیس تیم و تشکیلاتی واقعا پرسپولیسی دارد و این موضوع باعث می شود  چه در عرصه اجرایی و چه از نظر فنی پرسپولیس توسط پرسپولیسی ها اداره شود و این موضوع اتفاقی است که باعث خوشحالی و خرسندی همه ما است. در عرصه مدیریت پرسپولیس مدیرانی دلسوز و کاربلد در اختیار دارد. این در حالی است که نفراتی مثل یحیی گل محمدی، کریم باقری و افشین پیروانی در راس کادر فنی و فوتبالی باشگاه قرار دارند و این موضوع اتفاق خوبی برای پرسپولیس محسوب می شود.

سیم خاردار پیشین پرسپولیس درخصوص عملکرد خط دفاعی این تیم گفت: بچه ها در کارهای دفاعی فوق العاده هستند و تعداد گل های خورده این تیم نشان می دهد که پرسپولیس تا چه حدی در این زمینه خوب و موفق کار کرده است. این در حالی است که حضور یک رهبر موفق به نام سیدجلال حسینی که علاوه بر تجربه و شخصیت فنی و اخلاقی از توانایی های فردی خوبی برخوردار است، به پرسپولیس و ساختار دفاعی اش کمک کرده که موفق و کم اشتباه ظاهر شوند و بتوانند عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص دهند.

جاسمیان در مورد بازی برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی پیش روی بازی مهمی برای پرسپولیس است و بچه ها باید برای برد در این دیدار تلاش کنند. پرسپولیس که در صدر جدول قرار دارد باید جایگاه خود را حفظ کند. امیدوار هستم بچه های پرسپولیس در این بازی بتوانند با توان بالایی که دارند به پیروزی برسند و با صدرنشینی سال را نو کرده و به استقبال بهار بروند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز