میثم مجیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حواشی تمرکز ما را بهم ریخت/ منصوریان به من لطف دارد

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۷:۴۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۵۷۶۳۱
حواشی تمرکز ما را بهم ریخت/ منصوریان به من لطف دارد
کایپتان آلومینیوم اراک می گوید در ادامه راه با کمک علیرضا منصوریان می توانند شگفتی بیافرینند.

به گزارش برنا، میثم مجیدی در مورد شرایط آلومینیوم اراک گفت: بعد از بازی با مس رفسنجان آقای منصوریان چند روزی ما را تعطیل کرد ولی بعد تمرینات استارت خورد و ۴ روز در اردو بودیم. انشاالله بتوانیم فولاد را شکست دهیم.

او در مورد دیدار با فولاد خوزستان ادامه داد: فولاد چند سال است که مدعی محسوب می‌شود و تیم ما هم با آمدن آقای منصوریان شکل جدیدی به خودش گرفته و تمرینات خیلی خوبی برگزار کردیم. ما همیشه ثابت کردیم جلوی تیم‌های بزرگ خوب بازی می‌کنیم و امیدوارم مقابل فولاد هم بهترین نمایش مان را ارائه دهیم و بتوانیم در اراک سه امتیاز را بگیریم و دل هواداران مان را شاد کنیم.

مدافع سبزپوشان اراک در مورد علت فراز و نشیب آلومینیوم گفت: حواشی زیادی سراغ تیم ما آمد و این موضوع روی تمرکز بازیکنان مان اثر گذاشت و تمرکزی که باید را نداشتند ولی با تدابیر مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه و آقای منصوریان شرایط تیم خیلی بهتر شد و دوباره به روال قبل برگشتیم چون داخل تیممان بازیکنان با انگیزه زیادی داریم و به نظر من در سال های آینده اسامی این بازیکنان در ایران شناخته می شود. 

وی در مورد عملکرد آلومینیوم در فصل نقل و انتقالات نظرش را اینگونه بیان کرد: نظر آقای منصوریان بود که یکسری جدا و یکسری هم اضافه شوند. خدا را شکر به نظرم باشگاه بازیکنانی که مدنظر آقای منصوریان بود را جذب کرد و تیم ما تقریبا تکمیل شد و با روحیه خوبی زیر نظر آقای منصوریان به کارمان ادامه خواهیم داد.

بازیکن آلومینیوم اراک که قبلاً هم با علیرضا منصوریان در تیم استقلال کار کرده بود در این خصوص گفت: به هر حال من با آقای منصوریان در تیم استقلال کار کردم و هم او از من شناخت دارد و هم من شناخت خوبی دارم و او خیلی به من لطف دارد. امیدوارم من هم پشیمانش نکنم و بتوانیم در کنار هم دیگر نتایج خوبی برای آلومینیوم بگیریم.

مجیدی در پایان افزود: سال نو را به نوبه خودم به تمام مردم ایران به خصوص هم استانی هایم تبریک می گویم و از هواداران می خواهم ما را حمایت کنند و در بازی های باقی مانده می توانیم شگفتی سازی را ادامه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز