مسلم مجدمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

از باشگاه پیکان نمی‌گذرم/ وقتی به سیستم تارتار نمی‌خوردم چرا من را جذب کرد؟

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۸:۴۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۵۷۶۳۳
از باشگاه پیکان نمی‌گذرم/ وقتی به سیستم تارتار نمی‌خوردم چرا من را جذب کرد؟
مسلم مجدمی که از تیم المعیذر قطر به پیکان آمد در ساعات پایانی نقل و انتقالات از این تیم جدا شد و به باشگاه نفت مسجد سلیمان پیوست.

به گزارش برنا؛ مسلم مجدمی در مورد دلیل جدایی اش از پیکان و پیوستن به نفت مسجد سلیمان گفت: دقیقا روز آخر نقل و انتقالات یعنی ۲۸ اسفند ما بازی دوستانه داشتیم و من حتی در بازی دوستانه هم به میدان رفتم و از آنجایی که من آمده بودم تا بازی کنم و در سه بازی قبل از همه میدان نرفته بودم رفتم با آقای تارتار صحبت کردم و چون خودش مستقیماً من را می خواست و تماس گرفته بود از او دلیل بازی نکردنم را پرسیدم؟ درست است که در یک هفته اول به خاطر اینکه شاید در تیم جا نیفتاده بودن بازی نکردم ولی در هفته های بعد نیز فرصت بازی به من نرسید‌ و کلاً رفتارها تغییر کرده بود به نظر من این موضوع غیر حرفه‌ای بود.

او در همین باره ادامه داد: بحث من اصلا مالی نبود زیرا پیشنهادات مالی خوب از تیم‌های خوب داشتم ولی پیکان را انتخاب کردم. من از باشگاه پیکان نمی گذرم چون کارشان درست نبود اگر من را نمی خواستند چرا زودتر نگفتند؟ ولی الان هم خوشحال هستم زیرا می‌تواند به تیم استان هم کمک کنم. نفت مسجد سلیمان تیم جوانی است و ما می‌خواهیم بهترین نتایج را بگیریم تا دل مردم را شاد کنیم. در همان روز آخرین نقل و انتقالات یکی دو تیم دیگر هم بودند که می توانستم با آنها قرارداد ببندم ولی با مشورت و مدیر برنامه هایم تصمیم گرفتند نفت را انتخاب کنم و تا جایی که بتوانم به این تیم کمک خواهم کرد.

این بازیکن در پایان افزود: با توجه به اینکه نوع فوتبال من به سیستم کاری پیکان نمی خورد نمی دانم چرا آقای تارتار من را انتخاب کرد. در هر حال من بازیکنی هستم که دوست دارم روی زمین بازی کنم ولی پیکان همیشه رو به بازی مستقیم و درگیرانه می آورد ولی هرچه که بود تمام شد و من به آینده فکر می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز