امروز؛

دیدار رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۷:۳۶
کد خبر: ۱۱۵۷۹۶۵
دیدار رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک
صالحی امیری در دیدار نوروزی با مازیار ناظمی گفت : نگاه همگانی و فعالیت های اجتماعی فدراسیون باید مد نظر باشد، از فعالیت های آموزشی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری حمایت می کنیم

به گزارش برنا، مازیار ناظمی در دیدار نوروزی خود با رئیس کمیته ملی المپیک با ارائه گزارشی از برنامه های فدراسیون در سال جدید گفت : توسعه متوازن و توجه گسترده به هیاتها و ورزشکاران و مربیان شهرستان ها و استان ها از برنامه های آموزشی و رویدادی مهم خواهد بود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افرود: خوشبختانه با کمک های معنوی و مادی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان، آکادمی بین المللی فدراسیون راه اندازی شد و اکنون در چهارده استان ایران شعبه دارد.

ناظمی در بخش دیگری از گزارش خود به رئیس کمیته ملی المپیک گفت : در بخش همگانی و مشارکت در برنامه های عام المنفعه و مدنی در سطوح مختلف مردمی و سازمانی، فدراسیون و مجموعه بزرگ قهرمانان زن و مرد و مربیان و روسای هیاتهای استانی آماده همکاری هستند و امیدوارم بتوانیم منشا اثر باشیم.

دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با قدر دانی از تلاش های صورت گرفته و تبریک انتخاب مازیار ناظمی گفت: در آینده نزدیک در جمع بزرگ این خانواده حضور خواهم یافت.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: نگاه همگانی و فعالیت های اجتماعی فدراسیون باید مد نظر باشد، از فعالیت های آموزشی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری حمایت می کنیم. 

در این دیدار دکتر کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز حضور داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز