حسن کریمی:

در سال ۹۹ با تلاش همکاران توانستیم یازده پروژه بزرگ ورزشی را افتتاح کنیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۸۵۱۹
در سال ۹۹ با تلاش همکاران توانستیم یازده پروژه بزرگ ورزشی را افتتاح کنیم
مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با بیان اینکه در سال ۹۹ با تلاش همکاران ۱۱ پروژه بزرگ ورزشی افتتاح شده است، گفت: در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ نیز ۵ پروژه بزرگ ورزشی را آماده بهره برداری خواهیم کرد.

به گزارش برنا، حسن کریمی ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال نو، تقارن ماه سعید شعبان و اعیاد شعبانیه گزارش کوتاهی از عملکرد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در سال ۱۳۹۹ و قسمتی از برنامه های این شرکت در سال ۱۴۰۰ را ارائه کرد.

وی با اشاره به برنامه های توسعه ای این شرکت در بخش زیرساختهای ورزشی گفت: در سال ۹۹ موفق شدیم ۱۱ پروژه بزرگ ورزشی را با اعتباری معادل ۲۱۰ میلیارد تومان در استان‌های مختلف کشور به مرحله بهره برداری و افتتاح برسانیم و آنها را تقدیم جوانان‌ و ورزشکاران کشورمان کنیم.

کریمی اظهار داشت: سالن ورزشی ۶ هزار نفری سنندج، سالن بزرگ دوومیدانی اردبیل که یک سالن زیبا، تخصصی و بی نظیر در سطح کشور است و می تواند نقش مهمی در احیا و توسعه ورزش دوومیدانی داشته باشد در سال گذشته به بهره برداری رسید‌

وی در ادامه از هتل ورزش آستان گلستان در شهر گرگان، استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری سبزوار، استادیوم ۵ هزار نفری نیشابور، استادیوم ۵ هزار نفری ملایر، فاز اول استادیوم ۵ هزار نفری شهریار را بخش دیگری از اقدامات توسعه ای در بخش زیرساختها نام برد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی یاداور شد: سالن ورزشی بندر گز، زمین چمن فوتبال شهرستان خشت در استان فارس، خوابگاه ملی پوشان تیر و کمان در ورزشگاه آزادی، روکش پیست اسکیت استان مرکزی در شهر اراک نیز در سال گذشته به بهره برداری رسید.

این مقام مسئول این نکته را مورد توجه قرار داد که در مجموع این اقدامات ۱۱۳ هزار متر مربع به فضای رو باز و ۴۲ هزار متر مربع به فضای سر پوشیده ورزشی در کشور افزوده شده است.

کریمی ادامه داد: با تلاش‌های همکاران در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور امیدواریم در سال ۱۴۰۰ و تا قبل از پایان دولت پروژه های بزرگی را افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم. پروژه های مهمی در برنامه است و انشاءالله به بهره‌برداری و افتتاح خواهند رسید.

وی تصریح کرد: سالن ۶ هزار نفری شهر شیراز در استان فارس، سالن ۶ هزار نفری ساری در مازندران، استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری زنجان ، استادیوم ۵ هزار نفری چالوس و استادیوم ۵ هزار نفری آمل از جمله پروژهایی است که در این شرکت با کمک همکارانم در اختیار مردم عزیز کشورمان قرار خواهد گرفت.

کریمی همچنین ضمن قدردانی از تمامی کسانی که در تکمیل پروژه های ورزشی همکاری داشتند، قدردانی کرد و گفت: برای ملت شریف ایران آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه زودتر ویروس کرونا در جهان و ایران عزیز ریشه کن شود و مردم بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند.

وی همچنین با اشاره به المپیک اظهار داشت: برای نمایندگان کشورمان در بازی های توکیو آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در این رقابتها شاهد درخشش ورزشکاران کشورمان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز