باران چشمه:

دوره توجیهی داوران ورزش‌های زورخانه‌ای برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۵:۵۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۸۵۸۷
دوره توجیهی داوران ورزش‌های زورخانه‌ای برگزار می‌شود
سرپرست فدراسیون زورخانه ای و پهلوانی گفت: نخستین رویداد ملی از ورزش زورخانه ای در سالجاری براساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا "بصورت متمرکز برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، باران چشمه در این باره اظهار داشت: این دوره آموزشی و نخستین رویداد ملی از ورزش زورخانه ای در سالجاری براساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا "بصورت متمرکز " و در روز سه شنبه 24 فروردین ماه 1400 در "استان تهران" برگزار می گردد.

سرپرست فدراسیون در ادامه افزود: بدین منظور شایسته است هیئت های استانی جهت معرفی نمایندگان خود برای شرکت در دوره فوق، نسبت به تکمیل اطلاعات افراد شرکت کننده مطابق با جدول ارسالی تا پایان وقت اداری روز شنبه 21 فروردین ماه 1400 و ارسال آن بصورت مکتوب و از طریق سیستم اتوماسیون اداری (چارگون) اقدامات لازم را مبذول نمایئد.

باران چشمه گفت: تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی، تکمیل جدول ارسالی، ارسال لیست اسامی داوران زورخانه ای (درجه 1، درجه 2، درجه 3)، تصویر دفترچه داوری متقاضیان، تصویر بیمه نامه ورزشی معتبر و تصویر فیش واریزی از مدارکی است که باید توسط شرکت کنندگان جهت حضور در این رویداد در دست داشته باشند.

سرپرست فدراسیون خاطرنشان کرد: پس از ارسال مدارک مورد نیاز توسط شرکت کنندگان (فهرست اسامی، تصویر دفترچه های متقاضیان و تصویرفیش واریزی) اسامی متقاضیان توسط این فدراسیون در سامانه جامع بانک اطلاعات ورزشکاران فدراسیون به نشانی الکترونیکی: www.pahlevani­-fed.ir ثبت و تائید می گردند و فقط افرادی که از طریق هیئت های استانی معرفی و تأیید گردیده اند، می توانند در این دوره حضور بهم رسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز