معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

انتقال نادری مشکلی ندارد/ تعهدات‌مان را انجام داده‌ایم/ از حاشیه‌سازان شکایت می‌کنیم!

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۱۲:۵۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۸۸۲۰
انتقال نادری مشکلی ندارد/ تعهدات‌مان را انجام داده‌ایم/ از حاشیه‌سازان  شکایت می‌کنیم!
معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال با جعلی خواندن اخبار منتشر شده درخصوص مشکل برای محمد نادری و استقلال به انتشار این خبر واکنش نشان داد.

کاظم قیم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص اخبار منتشر شده درباره محمد نادری و مشکلاتی که برای استقلال رخ داده است، اظهار داشت: این خبر از پایه و اساس اشتباه است. باشگاه استقلال طبق توافقی که با مسئولان باشگاه کورتریک داشته است، قرار بوده در 3 قسط مبلغ رضایت نامه محمد نادری را پرداخت کند و تا به امروز به تعهدات خود پایبند بوده است.

او در ادامه افزود: قسط اول به موقع و حتی یک روز قبل از موعد اعلام شده پرداخت شده است و موعد پرداخت قسط دوم 20 آپریل(حدود 18 روز آینده) است و همه چیز طبق برنامه و توافقات قبلی صورت می گیرد.

معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال تاکید کرد: تا تاییدیه ای از سوی باشگاه کورتریک و فدراسیون بلژیک صادر نشود، امکان صدور ITC وجود ندارد و جریان جعلی بودن مجوز بازی محمد نادری از ریشه کذب است.

قیم درخصوص واکنش باشگاه استقلال به انتشار این خبر از سوی یکی از خبرگزاری‌ها به خبرنگار برنا گفت: تصمیم داریم اقدامات قانونی را در این خصوص داشته باشیم. این خبرگزاری پیش از این نیز شایعه کسر 6 امتیاز از استقلال را منتشر کرده بود و باشگاه استقلال این بار با اقدام قانونی خود در مورد این اخبار کذب واکنش نشان خواهد داد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز