هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال کرونا زده به پیکان رسید

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۲۳:۳۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۸۸۵۱
استقلال کرونا زده به پیکان رسید
استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف پیکان می رود.

به گزارش برنا؛ تیم های فوتبال استقلال و پیکان در شرایطی امروز اولین مسابقه خود در سال 1400 را برگزار می‌کنند که این بازی سومین تقابل دو تیم در فصل جاری است.

پیکان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه شهرقدس مقابل یکدیگر قرار گرفتند که آن بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. البته سرمربیگری استقلال در آن موقع برعهده محمود فکری بود. دومین بازی دو تیم روز 21 اسفند ماه 99 بود که در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صورت گرفت. در این مسابقه پرتنش استقلال با نتیجه دو بر یک به برد رسید و به مرحله بعدی حذفی صعود کرد.

حالا خودروسازان فوتبال ایران سومین تقابل فصل را مقابل استقلال خواهند داشت که البته این بازی به میزبانی آبی ها در ورزشگاه آزادی است.

بازی استقلال و پیکان اما نسبت به دو مسابقه قبلی در شرایط متفاوتی برگزار می‌شود. تیم پیکان با اضافه شدن چند بازیکن شرایط بهتری نسبت به قبل پیدا کرده و در استقلال نیز فرهاد مجیدی و کادر فنی بهتر توانسته اند تفکرات شان را به تیم دیکته کنند. هرچند که غیبت برخی نفرات به دلیل ابتلا به کرونا در تمرینات می تواند روی روند آبی ها تاثیرگذار باشد.

استقلالی‌ها در هفته‌های اخیر و به علت درگیر شدن بعضی از بازیکنان تیم به ویروس کرونا با مشکل جدی مواجه هستند، مشکلی که می‌تواند روند پیروزی‌های متوالی فرهاد مجیدی در استقلال را پاره کند و فرصت خوبی را برای انتقام پیکانی‌ها از آبی‌ها بابت حذف از جام حذفی فوتبال را فراهم کند.

با این وجود استقلالی ها امیدوارند با هدایت سرمربی محبوب خود روند پیروزی‌های خود را ادامه دهند و بتوانند با کسب 3 امتیاز خانگی این بازی، خود را به تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار دارد نزدیک کنند و در کورس قهرمانی لیگ برتر باقی بمانند.

انگیزه بالای هر 2 تیم برای پیروزی در سومین تقابل شان در فصل جاری می تواند این بازی را تبدیل به یکی از بازی های جذاب هفته نوزدهم لیگ برتر کند. مهدی تارتار و شاگردانش که نشان داده اند در توقف مدعیان تبحر دارند، امروز نیز با هدف موفقیت و نتیجه گیری وارد زمین می‌شوند و از طرفی استقلال نیز به دنبال بالا آمدن در جدول و البته رفتن به لیگ قهرمانان آسیا با روحیه ای خوب است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز