رضا مدنی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امیدواریم ملی‌پوشان در حد نام ایران ظاهر شوند/ باید از جودو حمایت کنیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۹۳۲۸
امیدواریم ملی‌پوشان در حد نام ایران ظاهر شوند/ باید از جودو حمایت کنیم
کارشناس جودو کشور گفت: امیدواریم ملی‌پوشان در حد نام جودو ایران ظاهر شوند.

به گزارش برنا؛ رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا در حالی از روز 17 فروردین ماه به میزبانی قرقیزستان و با حضور جودوکارانی از 32 کشور آغاز خواهد شد که تیم ملی جودو ایران با ترکیبی از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان راهی این رقابت‌ها شده است.

رضا مدنی، پیشکسوت جودو، درباره تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: حضور تیم ایران در این مسابقات خیلی با عجله شد، یعنی زمانی که تعلیق برداشته شد باید سریعا اسامی جودوکاران ارسال می‌شد بنابراین فرصت زیادی برای انتخاب وجود نداشت. از طرفی نمی‌شد در این شرایط انتخابی هم برگزار کرد. قطعا این پتانسیل کامل جودوی ایران نیست. ورزشکاران خوبی در این رشته داریم که بسیار با استعداد و پرانگیزه هستند اما به هر جهت این تصمیم فدراسیون بوده که تیم جوانی را اعزام کند تا جودوکاران به بعد از این وقفه به وجود آمده بسنجد.

او با اشاره به نتیجه احتمالی ملی‌پوشان در این رویداد توضیح داد: همانطور که گفتم همه جودوکاران به مدت طولانی از میادین دور بودند طبیعی است که نمی‌توان خیلی نتایج درخشانی را از تیم دید اما انتظار می‌رود بازیکنان هم در حد نام ایران ظاهر شوند و شاهد بازی‌های خوبی باشیم. همه ما دوست داریم جودو دوباره به همان روزهای اوج خود برگردد و قطعا هم اینطور خواهد شد ولی احتیاج به زمان دارد.

مدنی در پایان گفت: حضور بریمانلو به عنوان جودوکا با سابقه‌تر کنار تیم اتفاق خوبی است. امیدوارم بریمانلو بتواند نتیجه خوبی را کسب کند و هم باعث ایجاد انگیزه در جوانان شود. پیش از این مسابقات لیگ را داشتیم که بازیکنان همه نشان دادند چقدر در تلاش هستند که جودو ایران به انزوا نرود. قطعا همه این تلاش‌ها نتیجه مثبتی در آینده خواهد داشت. به نظرم باید از جودو حمایت شود حتی اگر مدالی هم در این مسابقات به دست نیاید. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز