امروز صورت گرفت؛

حضور درخشان و میراسماعیلی در کنگره اتحادیه جودو آسیا

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۹۷۷۷
حضور درخشان و میراسماعیلی در کنگره اتحادیه جودو آسیا
جلسه کنگره اتحادیه جودو آسیا با حضور درخشان و میراسماعیلی برگزار شد.

به گزارش برنا، جلسه کنگره سالیانه اتحادیه جودو آسیا صبح امروز (یکشنبه-15 فروردین‌ماه) به وقت محلی در هتل «اورین» شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.

"عبید الانزی" رئیس اتحادیه جودو آسیا ضمن خیرمقدم به حضار  از میزبانی کشور قرقیزستان برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا تشکر کرد و بر برگزاری مسابقات با شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد.

رئیس فدراسیون قرقیزستان نیز با خوش آمدگویی به کلیه اعضاء ‌حاضر در جلسه، برای تیم های شرکت کننده آرزوی موفقیت کرد.

رئیس اتحادیه جودو آسیا در این کنگره گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سال 2019 و 2020 را به اعضا حاضر در کنگره ارائه کرد.

در ادامه این جلسه نیز خزانه‌دار اتحادیه آسیا گزارشی را در مورد مسائل مالی ارائه کرد که در نهایت مورد تایید اعضاء گرفت.

نماینده رئیس کمیته داوران نیز در حضور اعضا حاضر در جلسه، گزارشی از عملکرد و فعالیت کمیته داوران در سال 2019 و 2020 ارائه کرد.

نماینده کمیته مسابقات اتحادیه آسیا در مورد نحوه برگزاری مسابقات نیز  تاکید بسیار زیادی بر رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی داشت.

محمد درخشان رئیس سابق فدراسیون جودو نیز به عنوان رئیس کمیته آموزش، مربیان و کاتا آسیا، گزارشی از عملکرد و فعالیت این کمیته به اعضا کنگره ارائه کرد.

در ادامه این کنگره سالیانه تمام روسای مناطق، گزارش هایی را به صورت جداگانه در حضور حاضرین ارائه کردند.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو ایران نیز در این جلسه دو پیشنهاد را به اعضاء‌ کنگره ارائه داد.

ابتدا تشکیل کمیته همگانی (جودو برای همه) در راستای گسترش و توسعه جودو در آسیا پیشنهادی بود که میراسماعیلی مطرح کرد و از سوی رئیس‌اتحادیه جودو آسیا اعلام شد که اعضا کنگره این پیشنهاد را بررسی کنند.

پیشنهاد دوم نیز، برگزاری مسابقات قهرمانی کاتا آسیا به صورت آنلاین بود که رییس فدراسیون جودو در حضور اعضا حاضر در جلسه مطرح کرد.

نظر شما