رضا ترابیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

لغو بازی نساجی خبر خوبی نیست/ مشکل گلزنی پرسپولیس حل می‌شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۷:۴۸:۳۰
کد خبر: ۱۱۶۰۵۰۵
لغو بازی نساجی خبر خوبی نیست/ مشکل گلزنی پرسپولیس حل می‌شود
مهاجم اسبق پرسپولیس تاکید کرد: مهاجمی مثل مغانلو به تازگی به پرسپولیس پیوسته و آل‌کثیر هم پس از 6 ماه دوری از تمرین و بازی زمان کوتاهی است که به تیم ملحق شده است.

رضا ترابیان، مهاجم اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: تعطیلی‌هایی که برای عید در بازی‌های لیگ برتر ایجاد شد به نوعی به ضرر پرسپولیس بود. پرسپولیس در دوران قبل از تعطیلات شرایط خوبی داشت و اگر بازی‌ها تعطیل نمی‌شد این روند روز به روز بهتر می‌شد اما الان هم جایی برای نگرانی نیست و من اطمینان دارم در چند بازی آتی تیم گل‌محمدی به آمادگی و شرایط ایده‌آل قبلی‌اش دست پیدا خواهد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس کادر فنی باهوشی دارد و می تواند تیم را به روند پیروزی‌های متوالی قبلی‌اش بازگرداند. در بازی با پدیده این تیم به لحاظ فوتبال بد کار نکرد و نمایش قابل قبولی را از خود ارائه داد. پرسپولیس در آن بازی توانست در موقعیت‌سازی خوب عمل کند و شکل و روش خوبی را در طول بازی از خود نشان بدهد و اگر بچه‌ها از موقعیت‌هایی که برابر دروازه حریف به دست آورده بودند، بهتر استفاده می‌کردند، می‌توانستند با پیروزی خوبی از مشهد به تهران بازگردند.

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس در ادامه درخصوص فرصت سوزی‌هایی که مهاجمان تیم گل‌محمدی در برابر پدیده داشتند، گفت: من مطمئن هستم مشکل به وجود آمده به زودی حل می‌شود. شما ببینید مهاجمی مثل شهریار مغانلو به تازگی به پرسپولیس پیوسته و عیسی آل‌کثیر هم پس از 6 ماه دوری از تمرین و بازی زمان کوتاهی است که به تیم ملحق شده است. بالاخره زمان لازم است تا شرایط لازم و ایده‌آل را به دست آورند. مشکل گلزنی پرسپولیس به زودی حل می‌شود و این تیم می‌تواند با کسب چند برد متوالی به زودی دوباره به صدر جدول بازگردد.

او با مثبت ارزیابی کردن شرایط حاکم بر پرسپولیس افزود: پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی شرایط خوبی داشت و مهره‌هایی را جذب کرد که اولا نفراتی بودند که شاخصه‌های حضور در پرسپولیس را داشتند و همین طور پرسپولیس به آنها نیاز داشت. حالا این تیم با شرایط خوبی در مسیر ادامه لیگ و لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و من بر این باور هستم با توجه به شرایط موجود پرسپولیس می‌تواند علاوه بر موفقیت در تورنمنت‌های داخلی، در آسیا خوش بدرخشد و با شرایط خوبی مرحله اول را پشت‌سر بگذارد.

ترابیان درمورد احتمال لغو بازی پرسپولیس برابر نساجی مازندران به دلیل ابتلای تعدادی از اعضای این تیم به کرونا گفت: امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و بازی بر اساس برنامه قبلی برگزار شود. پرسپولیس این روزها به برگزاری بازی رسمی نیاز دارد. با توجه به نزدیکی موعد حضور پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا لغو بازی نساجی مازندران خبر خوبی برای تیم یحیی نیست و می‌تواند به ضرر پرسپولیس تمام شود. 3/5

نظر شما