شاهین بندرعامری، تنها نماینده لیگ دو در یک هشتم؛

حریف پرسپولیس در جام حذفی را بشناسید

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۴:۳۷
کد خبر: ۱۱۶۱۰۱۱
حریف پرسپولیس در جام حذفی را بشناسید
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد و 16 تیم حاضر در این بازی ها حریفان خود را شناختند. یکی از نام های کم نام و نشان در این مرحله تیم شاهین بندر عامری است، تیمی که برای صعود به مرحله باید از سد پرسپولیس بگذرد.

به گزارش برنا؛ سوای همه حرف و مثل هایی که درباره ماهیت جام حذفی به گوش می رسد و اینکه گفته می شود این جام، جام شگفتی هاست در این مطلب به معرفی اجمالی تیم شاهین بندرعامری می پردازیم. تیمی که این روزها در لیگ دسته دوم فوتبال ایران، حضور دارد و برای رسیدن به لیگ دسته اول تلاش می کند. این تیم تنها تیم لیگ دویی بود که توانست خود را به مرحله یک هشتم نهایی برساند.

بندرعامری در دیدار قبلی خود در این رقابت ها برابر تیم  استقلال ملاثانی به میدان رفت و در وقت قانونی 90دقیقه و 2 زمان  15 دقیقه ای با تساوی بدون گل بازی را پایان داد تا نوبت به ضربات پنالتی برسد و در نهایت این تیم شاهین بندرعامری بود که در ضربات پنالتی تیم دسته دویی ملاثانی را با شکست روبرو کرد.

بوشهری ها اما در حال حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال ایران حضور دارند. آنها اکنون در جدول شماره دو لیگ دسته دوم حضور دارند و موفق شدند با کسب 21 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند. این امتیاز در بازی هایی که بوشهری ها به میدان رفتند معقول است و به همین دلیل می توانیم او یکی از شانس های اصلی صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران به حساب بیاوریم.

بندرعامری ها حالا باید برای ادامه تاریخ سازی خود برابر پرسپولیس هم با موفقیت به کار پایان دهند. آنها در صورتی که بتوانند از سد پرسپولیس عبور کنند موفق می شوند خود را در جمع 8 تیم نهایی حاضر در بازی های جام حذفی قرار دهند.

نظر شما