توصیف عجیب نکونام از شرایط فولاد!

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۶:۱۳
کد خبر: ۱۱۶۱۰۵۳
توصیف عجیب نکونام از شرایط فولاد!
سرمربی فولاد گفت: ما باید با تفنگ بادی به مصاف ژ3 برویم.

جواد نکونام در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد قبل از سفر به عربستان، در گفت‌وگویی رادیویی اظهار کرد: آماده سفر به ریاض هستیم و در حال حاضر در فرودگاه حضور داریم. شرایط خوبی داریم و همه بازیکنان آماده هستند و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

او ادامه داد: خودتان می‌دانید تیم‌های عربی هزینه‌های زیادی می‌کنند و العین حتی می‌تواند مدعی قهرمانی در آسیا هم باشد. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

سرمربی فولاد اضافه کرد: ما هم نماینده فوتبال ایران هستیم. ما میزبان این رقابت بودیم و حتی میزبانی در اهواز به ما داده شد، اما در نهایت میزبان کشوری شد که برای تیم اماراتی خوب است. بدون هیچ صحبتی میزبان عوض شد، چون اختلافاتی وجود دارد و تیم‌های ایرانی به عربستان نمی‌روند و برعکس و معمولا بازی‌ها در کشور سوم برگزار می‌شود، اما شرایط به شکلی پیش رفت که مجبور هستیم راهی عربستان شویم. بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هم موجب تاسف من است.

نکونام یادآور شد: تیم‌هایی که در نیم‌فصل دوم موفق می‌شوند که یارگیری کرده‌اند چون تجدید قوا داشتند و نقاط ضعف‌شان را با نفرات جدید برطرف می‌کنند ولی ما نتوانستیم یارگیری کنیم، اما به قول آقای پیروانی که برای او آرزوی سلامتی می‌کنم، جنگ تفنگ بادی با ژ3 است. ما باید با تفنگ بادی به مصاف ژ3 برویم.

او با بیان اینکه خیلی به قانون تاکید دارم، ابراز کرد: حاضر هستم قانون اول روی من و تیم من اجرا شود، اما خودم از ۲ باشگاه لیگ برتری و یک تیم دسته اولی طلبکار هستم ولی آنها خیلی راحت کار نقل و انتقالات‌شان را انجام می‌دهند.

سرمربی فولاد یادآور شد: نمی‌خواهم این مباحث را باز کنم چون در آستانه سفر هستیم فقط امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که فوتبال کشورمان رشد پیدا کند.

نکونام با اشاره به شرایط العین گفت: یک بازیکن ژاپنی گرفتند که مصدوم شده و به این مسابقات نمی‌آید. آنها یک بازیکن برزیلی دارند که پاسپورت اماراتی دارد و با تمام قوا به مصاف ما می‌آیند.

 او تاکید کرد: من بازی با النصر را خودم دیدم. آن بازی را النصر برد چون ۴ بازیکن خارجی قوی و فوق‌العاده داشت. گل‌های زده شده در آن بازی به خاطر بازیکنان ۵ میلیون دلاری النصر بود. بازیکنانی که در امارات بازی می‌کنند، در لحظه بازی را عوض می‌کنند. گل اول را روی یک ضربه ایستگاهی و گل دوم را بازیکن خارجی این تیم با ضربه سر فوق العاده زد. در مجموع ما تمرینات خوبی را انجام دادیم و آماده این مسابقه هستیم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که موفق شویم.

سرمربی فولاد در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم ابراز کرد: شرایط بازیکنان ما خوب است فقط ایوب والی کمی مشکل مصدومیت دارد که هنوز معلوم نیست شرایط این بازیکن برای مسابقه چگونه است. در تاریخ ۲۱ فروردین به مصاف حریف می‌رویم. از مردم می‌خواهم برای موفقیت ما دعا کنند. حضور ما به عنوان نماینده ایران است. امیدوارم هر ۴ نماینده باعث سربلندی کشور ما باشد. البته یک مقدار بدشانسی هم آوردیم. رتبه ما در لیگ رتبه سوم بود و حتی رتبه ما در لیگ بالاتر از تیمی بود که در مرحله گروهی حضور دارد اما به خاطر مسابقات حذفی محکوم به حضور در پلی آف این بازی ها شدیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز