سعید عزیزیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پیگیر شکایتم از مظاهری هستم/ تیم ملی دروازه‌بانان آماده‌ای دارد

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۱۰۷۸
پیگیر شکایتم از مظاهری هستم/ تیم ملی دروازه‌بانان آماده‌ای دارد
مربی درواز‌ه‌بان‌های سابق استقلال تهران گفت: من فکر می‌کنم تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال و سپاهان و حتی فولاد و تراکتور تبریز می‌توانند برای قهرمانی در لیگ برتر بجنگند.

سعید عزیزیان، مربی سابق دروازه‌بانان استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درمورد علت حضورش در فدراسیون گفت: بابت شکایتی که از آقای رشید مظاهری داشتم مستنداتی جمع کرده‌ام. شاهدان آن ماجرا هم درخصوص تائید این موضوع امضاء دادند که در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به ثبت رسید.

او در ادامه افزود: مسئولان کمیته اخلاق اعلام کردند پرونده را پیگیری می‌کنند و به من خبر می‌دهند. تقاضای من از مسئولان کمیته اخلاق به خصوص آقای اسدی مقدم این است که با این قضیه برخورد محکمی داشته باشند تا تکرار این مسائل را شاهد نباشیم و این بی‌حرمتی برای مربی دیگری تکرار نشود.

عزیزیان درخصوص پیگیری این ماجرا از سوی مدیران باشگاه تاکید کرد: اواخر اسفندماه در جلسه ای که با آقای مددی داشتم در این مورد صحبت کردم و قرار شد کمیته انضباطی باشگاه به این موضوع ورود کند اما هنوز تصمیمی در این مورد به من اعلام نشده است. من در این پرونده شاکی هستم اما رایی صادر نشده و من باید بدانم چه تصمیمی گرفته شده است. زمانی که دیدم خبری نشد خودم پیش قدم شدم و از طریق کمیته اخلاق این موضوع را پیگیری کردم.

مربی سابق دروازه‌بانان استقلال در ادامه درخصوص شرایط تیم‌ها در لیگ و مدعیان این فصل لیگ برتر گفت: تیم‌هایی مثل سپاهان، پرسپولیس، فولاد و استقلال جزو مدعیان محسوب می‌شوند. این در حالی است که تراکتور هم می‌تواند به این جمع اضافه شود. فقط امیدوارم بازی‌ها تعطیل نشود چراکه در این صورت به  کیفیت بازی‌ها و شرایط تیم‌ها لطمه می‌خورد. فکر می‌کنم تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال و سپاهان و حتی فولاد و تراکتور می‌توانند برای قهرمانی بجنگند.

او شانس قهرمانی سپاهان را بیشتر از سایر مدعیان عنوان و در این خصوص خاطرنشان کرد: من شانس تیم‌های بالای جدولی را برای قهرمانی تقریبا یکسان می‌دانم ولی سپاهان مقداری از لحظه مهره شرایط بهتری در مقایسه با دیگر رقبایش قرار دارد و می‌تواند در پایان فصل قهرمان لیگ شود.

عزیزیان درخصوص وضعیت تیم ملی ایران گفت: تیم ملی کار سختی پیش‌رو دارد. تیم ما باید با حریفانی مثل بحرین و عراق بازی کند که جزو تیم‍ های خوب و قدرتمند محسوب می‌شوند. به نظر من باید به تیم ملی کمک کنیم تا با تمرکز بالا به دیدار حریفانش برود. تجربه نشان داده بچه‌های تیم با غیرت ایرانی‌شان می‌توانند نتایج خوبی را رقم بزنند.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درخصوص شرایط دروازه‌بانان تیم ملی تاکید کرد: دروازه‌بانان تیم ملی در حال حاضر نفرات خوب و آماده‌ای هستند. نفراتی مثل بیرانوند، حامد لک و امیر عابدزاده از شرایط فنی خوبی برخوردارند. ان‌شاءالله تیم ملی در حضور این گلرهای آماده نمایش خوبی را از خود ارائه دهد و بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز