مربی نساجی در نشست خبری:

تمام‌ تلاش‌مان برای حفظ سهمیه نساجی است/ در وضعیت قرمز هستیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۶۱۴۶۱
تمام‌ تلاش‌مان برای حفظ سهمیه نساجی است/ در وضعیت قرمز هستیم
مربی تیم فوتبال نساجی گفت: با تیم باکیفیت پرسپولیس بازی داریم و نیازی به توضیح درباره شرایط فنی حریف و کادر فنی خوب و بادانش اش نیست.

به گزارش برنا؛ مصطفی صداقت در نشست خبری قبل بازی با پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم نعمت سلامتی برای همه عزیزان برقرار باشد. با تیم باکیفیت پرسپولیس بازی داریم و نیازی به توضیح درباره شرایط فنی حریف و کادرفنی خوب و بادانش پرسپولیس نیست. همین‌جا به نمایندگی از باشگاه نساجی برای این تیم و 3 نماینده دیگر کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی توفیق داریم. ان‌شاءالله بتوانند با دست پر بازگردند. البته سهم خود را از این بازی می‌خواهیم و امیدواریم بتوانیم به برنامه‌ریزی هایی که انجام دادیم دست پیدا کنیم.

او درباره آخرین وضعیت و تعداد کرونایی‌های تیم نساجی عنوان کرد: در این زمینه چشمه‌سری، پزشک تیم ما، توضیحات کامل را ارائه کرده و توضیحات وی به سازمان لیگ و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ارسال شده است. در ۳-۲ روز اخیر دو مرحله تست‌ داده‌ایم و تعداد نفرات کرونایی مشخص شد. ۵ بازیکن و ۵ عضو کادرفنی ما به این ویروس مبتلا هستند که با کمیته پزشکی فدراسیون در ارتباط هستند.

مربی تیم نساجی اضافه کرد: در تست ابتدایی ما هفت نفر به کرونا مبتلا بودند و در مرحله دوم تست‌گیری که دیروز انجام شد 3 نفر به این جمع اضافه شدند. مجموع‌ کرونایی‌های ما در حال حاضر ۱۰ نفر است. 

صداقت درباره اینکه درباره شانس نساجی برای بقا در لیگ برتر گفت: انسان به امید زنده است. شرایط خوبی داریم و تمام‌ تلاش مان برای حفظ سهمیه نساجی است. کیفیت و توانایی خوبی هم داریم و بازیکنان و تمام اعضای باشگاه اعتقاد قلبی دارند که توانایی چنین کاری داریم. مطمئن هستن این اتفاق می‌افتد. 

او گفت: صحبت‌هایی شده بود این دو برد اخیر تا چه اندازه می‌تواند ما را به آینده امیدوار کند یا کار برای ما تمام  شده است اما باید بگویم هرچند این نتایج ما را امیدوار کرده اما کادرفنی و بازیکنان ما به این اندازه بی تجربه نیست. با نگاهی به جدول می بینید نساجی هنوز در وضعیت قرمز است و با این دو نتیجه خوب هدف اصلی خود را گم نمی‌کنیم.

مربی نساجی افزود: این دو برد ما را به آینده امیدوار می‌کند اما هنوز باید برای آینده تلاش کنیم. هنوز کارمان تمام نشده و با تمام توان برای آینده تلاش خواهیم کرد و قطعا جایگاه نساجی در پایان فصل اینجای جدول  نیست.                         

نظر شما