برای دیدار امروز؛

مهاجمان پرسپولیس، تشنه طلسم‌ شکنی

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۲۳:۰۱:۲۱
کد خبر: ۱۱۶۱۴۹۰
مهاجمان پرسپولیس، تشنه طلسم‌ شکنی
در لیگ بیستم مهاجمان پرسپولیس فقط دو گل زده‌اند که هر دو گل سهم مهدی عبدی بوده است.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس لیگ بیستم را با مهاجمانی مثل مهدی عبدی و آرمان رمضانی آغاز کرد و بعدها مهدی مهدی‌خانی هم در چند بازی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت. در یک مقطع زمانی یحیی به تناوب از وحید امیری و امید عالیشاه هم در خط حمله بهره می‌برد اما در نهایت مهاجمان اصلی پرسپولیس به هیچ عنوان نتوانستند انتظارات را برآورده کنند به‌طوری‌که سهم خط حمله پرسپولیس از کل گل‌های این تیم فقط همان دو گلی است که مهدی عبدی زده و البته این بازیکن چندین و چند فرصت طلایی را هم هدر داده است.

بعد از جدایی آرمان رمضانی و پیوستن او به استقلال، انتظار می‌رفت تلنگری به سایر مهاجمان وارد شود اما عبدی باز هم خوب کار نکرد و حالا شهریار مغانلو هم در خط حمله پرسپولیس به نوعی طلسم شده است.

مهاجمان پرسپولیس که عیس آل‌کثیر را هم بعد از پایان محرومیتش در کنار خود می بینند، می‌خواهند طلسم گل نزدن را در بازی با نساجی مازندران بشکنند. البته این بازی قطعاً برای آنها و سایر پرسپولیسی‌ها بازی ساده‌ای نیست چراکه نساجی در 3 هفته اخیر با ساکت الهامی نتایج خوبی کسب کرده و دیگر تیم زمان مجید جلالی نیست اما مهاجمان پرسپولیس در آستانه لیگ قهرمانان فقط به شکستن طلسم گل نزدن فکر می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز