مهدی علی‌نژاد:

استان لرستان می‌تواند سهم بیشتری از سبد مدال‌آوری ورزش ایران داشته باشد

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۱۶۱۴۹۸
استان لرستان می‌تواند سهم بیشتری از سبد مدال‌آوری ورزش ایران داشته باشد
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با حضور در معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گزارشی از عملکرد 6 ماهه دوم سال 1399 استان را به دکتر مهدی علی نژاد ارائه داد.

به گزارش برنا، در این دیدار، مهدی علی نژاد ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده، گفت: در رشته هایی که استان لرستان پتانسیل دارد و می تواند مدال آور باشد، باید برنامه ریزی جدی تر صورت بگیرد تا نسبت به گذشته، سهم بیشتری از سبد مدال آوری در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو داشته باشد. معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای تاکید کرد که ستاد بازی های المپیک ۲۰۲۱ و آسیایی ۲۰۲۲ در استان لرستان تشکیل شود.

علی نژاد افزود: برای سال ۱۴۰۰ برنامه های هیات های ورزشی تحت پوشش با رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت اداره کل پیگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ توجه بیشتری به ورزش بانوان، همگانی و روستایی خواهد شد، گفت: استان لرستان در رشته های کشتی، بوکس، دوچرخه سواری و برخی رشته معلولین و جانبازان از جمله پرتاب نیزه و دیسک و تیراندازی و تیروکمان همواره قهرمانان مطرحی را به ورزش ایران معرفی کرده و برای بازی های آسیایی ۲۰۲۲ توجه بیشتری به آنها خواهد شد.

نظر شما