حریف قطری پرسپولیس لیگ قهرمانان را از دست می دهد؟!

خطر بزرگ بیخ گوش یاران خلیل‌زاده

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۲:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۱۵۳۷
خطر بزرگ بیخ گوش یاران خلیل‌زاده
حریف قطری پرسپولیس در خطر از دست دادن دوره بعد لیگ قهرمانان قرار دارد.

به گزارش برنا؛ حریف قطری سرخ پوشان ایران، سه‌شنبه شب به تحمل سومین شکست پیاپی خود در سه بازی اخیرش، در خانه السد صدرنشین و در چارچوب دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر تن به باخت دو بر یک داد.

الریان که در این بازی شجاع خلیل زاده را در ترکیب خود داشت، در سه بازی اخیر 7 گل را دریافت کرده است و اکنون با 34 امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد و السد فاصله خود را با آنها به 23 امتیاز و با تیم دوم به 13 امتیاز رساند.

نتیجه دیشب در حالی رقم خورد که السد پیش از این قهرمانی خود را مسجل کرده بود و به امتیازهای این بازی، نیاز نداشت.

لیگ ستارگان قطر که با 12 تیم برگزار می‌شود، هفته 22 رقابت‌ها را تا پایان این هفته پیش رو دارد و الریان با اختلاف یک و دو امتیاز توسط الاهلی و القطر تعقیب می‌شود و از این رو سهمیه خود برای لیگ قهرمانان آسیا 2022 را در خطر می‌بیند.

تک گل الریان در بازی شب گذشته روی پاس گل عبدالعزیز حاتم مهاجم کاذب این تیم و ضربه یوهان بولی ملی پوش ساحل عاجی الریان به ثمر رسید که در پیشانی خط حمله بازی می‌کرد.

رسانه‌های قطر سیستم بازی الریان در این دیدار را 1 – 3 – 2 - 4 اعلام کردند.

گل‌های السد نیز توسط بغداد بونجاح و سانتی کازورلا هافبک اسپانیایی آن تیم به ثمر رسید.

الریان طبق برنامه اعلامی از سوی فدراسیون قطر، جمعه 20 فروردین، در آخرین بازی خود برابر الخور قرار می‌گیرد که در جایگاه ماقبل پایانی جدول قرار دارد. الخور در 10 بازی اخیر خود، 7 شکست، دو پیروزی و یک تساوی داشته است.

بازی با الخور فرصتی برای الریان است تا خود را از بحران شکست‌های متوالی رها کند. الریان در روز اول بازی‌های لیگ قهرمانان هم برابر گوا از هند خواهد بود و در روز دوم، حریف پرسپولیس ایران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز