امروز صورت گرفت؛

دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با رییس فدراسیون اسکیت

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۴:۳۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۱۵۷۹
دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با رییس فدراسیون اسکیت
سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل امروز چهارشنبه 18 فروردین ماه به همراه زلیخا فیضی رییس هیات اسکیت این استان در محل فدراسیون حضور یافت و با محمدرضایی رییس، هنرجو نایب رییس و وفاخواه نایب رییس بانوان فدراسیون اسکیت دیدار کرد.

به گزارش برنا؛ در این دیدار دو طرف بر تعامل گسترده تر و اجرای برنامه های اسکیت، به منظور رشد بیشتر این ورزش مفرح به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

سجاد انوشیروانی ضمن تشکر از حمایت های فدراسیون از ورزش اسکیت استان در خصوص فرآیند ساخت پیست اسکیت این استان گفت:

اسکیت به اندازه وزنه برداری برای ما مهم است و در تلاشیم با گرفتن اعتبارات تخصیص یافته، پروژه مجموعه اسکیت را در سال ۱۴۰۱ به سر منزل مقصود برسانیم.

وی ادامه داد: امسال پیست اسکیت را آماده می کنیم تا ورزشکاران استان بتوانند از این امکانات استفاده نمایند.

انوشیروانی افزود: ما در حمایت از هیات های ورزشی استان به فدراسیون ها سر میزنیم تا با تعامل بتوانیم به اهداف خود در استان دست یابیم.

وی افزود: باید از ظرفیت های شهرداری ها استفاده شود و اداره کل ورزش هم این مهم را در برنامه کاری خود قرار داده است.

زلیخا فیضی رییس هیات اسکیت استان اردبیل ضمن تبریک سال جدید گفت: باید از حمایت های همیشگی مدیر کل و رییس فدراسیون اسکیت تشکر نمایم و با انرژی مثبتی که از این عزیزان میگیریم فعالیت های خود را در استان ادامه می دهیم.

وی در ادامه در خصوص کمبودها و نیازهای اسکیت استان گزارشی ارائه نمود.

محمدرضایی رییس فدراسیون اسکیت نیز ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ازنگاه ویژه مدیر کل به اسکیت قدردانی نمود و گفت: خوشحالم فردی در مسند ورزش استان قرار دارد که خود سال ها خاک ورزش را خورده و خاطرات شیرینی را در ذهن مردم جامعه به جا گذاشته است.

رییس فدراسیون اسکیت در خصوص پیست سرپوشیده اسکیت استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی، این پیست می تواند یکی از پایگاه های ما برای برگزاری مسابقات بین المللی و داخلی باشد.

وی افزود: فدراسیون به صورت همه جانبه در کنار هیات های استانی خواهد بود.

مجید هنرجو نایب رییس فدراسیون هم از حضور مدیر کل و رییس هیات اسکیت استان اردبیل تشکر نمود و اظهار داشت: امیدوارم ساخت و بهره برداری از پیست اسکیت اردبیل که یکی از نیاز های جدی ورزش اسکیت می باشد هرچه زودتر با حمایت های مدیر کل و پیگیری رییس هیات صورت پذیرد و فدراسیون در جهت رسیدن به این هدف همراه خواهد بود.

در ادامه وفا خواه نایب رییس بانوان نیز از فعالیت های بخش بانوان استان اردبیل در حوزه قهرمانی و آموزش تشکر و قدردانی نمود.

نظر شما