پرسپولیس تهران- نساجی مازندران

پسران یحیی به دنبال پیروزی قبل از استارت در آسیا

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۰۵:۳۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۶۱۶۷۷
پسران یحیی به دنبال پیروزی قبل از استارت در آسیا
بازی‌های هفته بیستم لیگ بیستم با برگزاری دیدار مهمی برای بالانشینان و تیم‌های پایین جدول رده بندی آغاز می‌شود و پرسپولیس برای جبران تساوی اخیرش این‌بار به دنبال کسب پیروزی روحیه بخشی است.

به گزارش برنا؛ در حالی که قرار بود رقابت های هفته بیستم لیگ برتر امروز با برگزاری دو بازی آغاز شود با لغو بازی تیم فوتبال استقلال تهران برابر صنعت نفت آبادان، در تنها بازی امروز لیگ برتر، شاگردان یحیی گل محمدی آماده شده اند تا در دیداری خانگی به مصاف قرمزهای حاشیه نشین دریای خزر بروند.

پرسپولیس که قبل از نوروز صدر جدول را با تفاضل گل به سپاهانی ها بفرما زد در هفته گذشته و در اولین بازی خود در سال جدید امیدوار به کسب پیروزی و لغزش سپاهان بود اما شاگردان یحیی گل محمدی  با وجود تلاش زیاد و موقعیت های فراوانی که در مشهد برابر پدیده داشتند، به کسب حداقل امتیاز در مقابل شاگردان سید مهدی رحمتی بسنده کرده و با یک امتیاز به تهران بازگشتند ولی حالا امیدوار به جبران مافات و دشت پیروزی روحیه بخشی در خانه هستند.

پرسپولیس که کم کم خود را برای پرواز به هند و آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند، در حالی خود را برای آخرین بازی اش قبل از آغاز لیگ قهرمانان مهیا کرده که امیدوار است با پیروزی در این بازی علاوه بر بهبود شرایطش در جدول رده بندی لیگ، با روحیه ویژه ای برای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا راهی هندوستان شود.

سرخ های تهرانی که در این بازی پس از مدت ها یا پیراهن های قرمزرنگ همیشگی خود پای در مستطیل سبز می گذارند که با دو غایب برای این دیدار آماده شده اند. در حالی که پرسپولیس به دلیل 4 اخطاره شدن سرمربی اش در بازی اخیر، از حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت فنی اش محروم است، درگیری کرونایی فرشاد فرجی باعث شده این مدافع تازه وارد سرخ ها شانسی برای همراهی پرسپولیس برابر نساجی نداشته باشد. این در حالی است که در آن سوی میدان اگرچه شاگردان ساکت الهامی مشکلی از نظر محرومیت ندارد اما درگیری کرونایی این تیم باعث شده سرمربی تیم متحول شده نساجی برای استفاده از تمام ظرفیت های خود برابر پرسپولیس با محدودیت های ویژه ای روبرو باشد.

پرسپولیس در بازی رفت پس از ناکامی بزرگی که در فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت در دیداری معوقه برابر نساجی مازندران، به تساوی یک- یک مقابل تیم وحید فاضلی رضایت داد، این در حالی است که در آستانه بازی برگشت این دو تیم نساج ها تحت رهبری و هدایت ساکت الهامی پس از ناکامی های متوالی با مجید جلالی، 2 پیروزی در لیگ و یک پیروزی در جام حذفی را به دست آورده و این موضوع باعث افزایش روحیه و امید در تک تک اعضای این تیم شده است، هرچند الهامی و نساج ها به خوبی به این نکته اذعان دارند که تقابل با پرسپولیس در استادیوم آزادی و کسب امتیاز از این تیم در دیدارهای خانگی اش اصلا کار ساده و آسانی نیست و سرخ پوشان تهرانی در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا با روحیه بالایی برای پیروزی در این بازی مهم خانگی به میدان می روند.

تا قبل از تقابل امروز این دو تیم در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، پرسپولیس با 38 امتیاز در رده دوم قرار دارد و نساجی 16 امتیازی تیم پانزدهم جدول است تا نتیجه پایانی این دیدار نه تنها برای این دو تیم بلکه برای تیم های بالانشین و قعرنشین جدول رده بندی هم از اهمیت زیادی برخوردار باشد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز