سید عبدالحمید احمدی:

تقویت ورزش روستایی و عشایری جزو اولویت‌ها است

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۰۹:۰۵:۲۳
کد خبر: ۱۱۶۱۸۳۸
تقویت ورزش روستایی و عشایری جزو اولویت‌ها است
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در دوره جدید فدراسیون، امید داریم با همفکری و خرد جمعی و همچنین با استفاده از ظرفیت هیات های شهرستانی و بکارگیری همه اندوخته ها و تجارب، شاهد یک فصل جدید و پویا در حوزه ورزش روستایی، عشایری، سنتی و بازی های بومی محلی باشیم.

به گزارش برنا، دکتر سید عبدالحمید احمدی در نشست روسای مناطق شش گانه فدراسیون گفت: با ترسیم یک نقشه راه، قطعا شرایط فدراسیون دگرگون می شود و امروز خوشحالیم که این اتفاق در حال رخداد است و همین طرح منطقه بندی کشور و مشخص کردن رییس مناطق یعنی اینکه فدراسیون دارای برنامه و هدف است.

او افزود: بایستی با یک برنامه عملیاتی چهارساله و هدف گذاری شده عقب ماندگی ها را جبران کرد و این نیاز به استفاده حداکثری از ظرفیت حداقلی موجود دارد. نیروهای انسانی حاضر در این مجموعه بایستی برای رشد و تعالی سازمان خود چندین برابر فعالیت کنند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: سال 1400 می تواند نقطه مناسبی برای شروع فصلی جدید برای برنامه های فدراسیون باشد. از این رو توصیه می شود فدراسیون با سایر ارگانها و دستگاها در کشور تعامل داشته باشد و از همه ظرفیت های موجود نهایت بهره را ببرد.

دکتر احمدی در خصوص تخصیص اعتبارات به فدراسیون نیز گفت: در سال 1400 اعتبارات بر اساس تفاهم نامه ای که با ادارات کل خواهیم داشت، اختصاص خواهد یافت و نقشه راه برای هزینه کردن مشخص است.

او عنوان کرد: در بحث توسعه ورزش روستایی گام های خوبی برداشته شده و در امر زیرساختها و تجهیز خانه های ورزش روستایی فعالیت های خوبی صورت گرفته و باید با یک دستور العمل بر اساس آن چیزی که  نیاز واقعی خانه های ورزش روستایی است ابلاغ شود و همه انتظاراتی که از ایجاد این خانه های ورزش داریم  در این ابلاغیه گنجانده شود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون باید در حوزه  بین المللی برنامه منسجمی داشته باشد چرا که هر استان در کشور این ظرفیت را دارد که میزبان یک رویداد بین المللی باشد و این امر باعث تبادل فرهنگ خواهد گردید. ضمن اینکه ناگفته نماند تقویت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی جزو اولویت های دولت و وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز