دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با فرامرزیان؛

تاکید بر اتمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان تهران/ بالا بردن سرانه ورزش پایتخت با هدف ترغیب مردم به ورزش و ارتقا سطح سلامتی

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۶۲۰۷۴
تاکید بر اتمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان تهران/ بالا بردن سرانه ورزش پایتخت با هدف ترغیب مردم به ورزش و ارتقا سطح سلامتی
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بر اتمام پروژه های نیمه تمام و احیا مکان های ورزشی تاکید کرد و گفت: در موضوع پروژه های نیمه تمام و در صورت وجود سرمایه گذار، می توان طبق ماده 27 این پروژه ها را واگذار کرد که البته در سطح تهران کارهای خوبی صورت گرفته است.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در جریان دیدار روز چهارشنبه که در این اداره کل برگزار شد، ژاله فرامرزیان تاکید کرد: هزینه هایی که هم اکنون در بحث بهداشت و درمان می شود، به گذشته باز می گردد که در سطح کلان برای سلامتی جامعه، هزینه ای صورت نگرفته است.

وی با اشاره به لزوم تخصیص اعتبارات برای اتمام پروژه های نیمه تمام و احیاء مکان های ورزشی عنوان کرد: در موضوع پروژه های نیمه تمام و در صورت وجود سرمایه گذار، می توان طبق ماده ۲۷ این پروژه ها را واگذار کرد که البته در سطح تهران کارهای خوبی صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان همچنین گفت:کسی باور نمی کند که پایتحت از مشکلات و کمبودهای بسیاری در بخش ورزش رنج می برد، لذا مدیران ورزش تهران باید تلاش بیشتری کنند و به دنبال گرفتن حق ورزش پایتخت از دستگاه های مربوط باشند.

فرامرزیان بر ضرورت پیگیری اسناد مالکیت اماکن و بالابردن سرانه ورزشی استان تاکید کرد و گفت: شنیده ها حاکی از پیگیری های مستمر از طریق اداره کل درخصوص گرفتن اسناد مالکیت اماکن ورزشی در سطح تهران است و باید این روند دنبال شود تا با حفظ این مکان ها و در اختیار گذاشتن آنها به جامعه ورزش، شاهد شکوفایی ورزش بایتخت،ارتقا سطح سلامتی و رسیدن به سرانه استاندارد ورزشی باشیم.

در این جلسه، نصرالله پریچهره ضمن اشاره به عملکرد اداره کل طی تصدی چند ماهه خود، گزارشی درمورد برنامه های آتی این اداره در بحث هدف گذاری و برنامه ریزی ارائه داد و درخصوص تهیه طرح آمایش رشته های ورزشی و توزیع متوازن باشگاه های ورزشی در سطح استان تهران گفت: طرح آمایش ورزشی یکی از هدف گذاری ها و برنامه های مهم ورزش تهران است که به طور جدی پیگیر آن هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از تلاش درجهت تامین اعتبار برای تجلیل از قهرمانان عزیزی که سهمیه المپیک و پاراالمپیک توکیو را کسب کرده اند، گفت و ادامه داد: توانستیم در سال ۹۹، تفاهم نامه ای با اداره کل ثبت اسناد تهران با هدف تسریع در گرفتن اسناد تک برگی اماکن ورزشی امضا کنیم و همچنین تفاهم نامه ای با تربیت بدنی نیروهای مسلح ارتش در بحث آموزش های مربیگری و ورزشی به کادر و سربازان وظیفه و تفاهم نامه ای با آستان قدس رضوی داشتیم که حاصل این تفاهم نامه ها تا پایان سال۹۹ گرفتن ۶ برگ سند مالکیت بود. همچنین مقرر شد در ماه مبارک رمضان یکصد و ده هزار بسته معیشتی در راستای تفاهم نامه با آستان قدس رضوی در نیمه ماه مبارک رمضان و در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی برای هموطنان عزیز آسیب دیده کرونایی تهیه و توزیع شود.

لازم به ذکر است در این جلسه خسروشاهی و آزرم، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت را همراهی کردند و همچنین صیدانلو معاون هماهنگی و امور جوانان، قاسمی نژاد معاون توسعه منابع و پشتیانی، ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش، جباری رئیس اداره حقوقی و رحیمی پور مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان حضور داشتند.

نظر شما