حمید مطهری:

بازی و حریف را کنترل کردیم/ پرسپولیس به بلوغ فنی رسیده است

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۶۲۱۶۸
بازی و حریف را کنترل کردیم/ پرسپولیس به بلوغ فنی رسیده است
مربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد بازیکنان تمجید کرد.

به گزارش برنا، حمید مطهری پس از برتری دو بر صفر سرخپوشان بربر نساجی از هفته بیستم لیگ خلیج فارس، در نشست خبری اظهار داشت: همه بازی‌ها در نیم فصل دوم بسیار سخت و همه تیم‌ها قابل احترام هستند. امروز هم بازی دشواری داشتیم اما این برد را به هواداران، بازیکنان و مجموعه پرسپولیس تبریک ‌می گویم.

وی ادامه داد: مثل همیشه در نیمه اول، کنترل بازی را در اختیار ما بود و خیلی زود به گل رسیدیم. روی مدافعان کناری حریف فشار گذاشتیم که منجر به یک سری تغییرات در تیم نساجی شد. طبیعی است که وقتی از تیم حریف جلو بودیم، تغییر برنامه بدهیم تا با پاس‌هایی که طول بیشتری داشت، ترابی را در شرایط خلق موقعیت قرار دهیم. همین امر منجر به ایجاد موقعیت‌ها شد.  در ادامه حریف به ویژه در نیمه دوم رو به توپ‌های بلند آورد و راه را روی استفاده از این حربه بستیم. این خواسته ما بود و حریف را وادار به این کار کردیم. در نهایت بازی را خیلی خوب در کنترل داشتیم. تعویض‌های خوبی هم انجام شد که انرژی خوبی به تیم تزریق کرد و روی گل دوم تاثیرگذار بودند. در نهایت تیم ما مثل همیشه یک تیم واقعی بود و فوق‌العاده کار کردند. از سیدجلال تا خط حمله همه در خدمت تیم بودند و منجر به این سه امتیاز شد. توقع من این است که مدیران هم در ادامه، با تیم همراهی کنند که خیلی سعی و تلاش می‌کند تا بهترین‌ها رقم بخورد. بازیکنان ما کمترین دریافتی را داشتند ولی با دل و جان کار می‌کنند تا مسیر برای تیم پرسپولیس فراهم شود و در ادامه راه، به مشکل نخوریم.

دستیار گل‌محمدی در واکنش به اینکه باشگاه نساجی قصد شکایت از داور مسابقه را دارد گفت: شکایت به خودشان مربوط می‌شود. درباره آن صحبتی ندارم. مشخص است که شلوغ‌کاری از جانب کدام تیم و کدام نیمکت بود. از داوران می‌خواهم که با شجاعت کار کنند. خیلی از نیمکت‌ها از داوران امتیار می‌گیرند. اگر داوران شجاعت بالایی داشته باشند، چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد. راجع به این موضوع صحبتی ندارم.

مطهری در پاسخ به سوالی درباره ناکامی بازیکنان خط حمله از جمله شهریار مغانلو در گلزنی خاطر نشان کرد: هر کاری که بکنیم، یک جور از ما سوال می‌کنند. من به همه حق می‌دهم. تیمی که سیدجلال، نوراللهی و ... برای آن گلزنی می‌کنند، از لحاظ تاکتیکی به بلوغ رسیده است و کار تیمی در شرایط خوبی است. اینکه روی نفرات متمرکز می‌شویم، خوب نیست. اگر انتقادی با استدلال و منطق باشد، استقبال می‌کنیم. انتقاد سازنده را می‌پذیریم چون اعتقاد ما این است که رو به جلو خواهیم رفت.

او درباره آمادگی سپاهان در فصل جاری و رقابت با پرسپولیس برای کسب قهرمانی گفت: تیم سپاهان قابل احترام است. تیم‌های دیگری هم مدعی قهرمانی هستند. تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است. سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم. الان وارد لیگ قهرمانان آسیا شدیم و الان تفکرات ما عوض خواهد شد. همه تیم‌ها از جمله سپاهان برای ما قابل احترام هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز